• Suie

Hur skulle ni må/känna i min sits? Hur skulle ni reagera?

Hej. Jag har nu inte läst allt här i trådarna så om det blir repetition på något. Jag är en som alltid roddat i allt. Bjuder hit och dit. Ingen svarar eller gör av sig. Antingen dyker de upp eller inte, fast jag har att man måste höra av sig. Jag försökte i många år rodda att min bror som åtminstone någon månad till bor i samma land kan komma över och umgås. Det har gått så långt att jag inte roddar i någonting längre och skiter i vilket. Appropå barnen. Jag läste att din systers barn är äldre och över 20? Ja det är då man kanske inte tänker riktigt bra på vad som ploppar i munnen. Alla hormoner etc. Inte lika kul att leka med yngre barn (ja vad vet jag). Ett vuxet barn kan ju egentligen inte regera hur din syster ska umgås? Vad säger din syster? Mina barn hade inte fått tilltala någon sådär. Får du inget vettigt tillbaka så ta ett steg tillbaka och "du vet vart jag finns" . Gratis till stugan kan hon ju inte användas "åh du har ju blabla".  Bjud dig själv och dina barn. Njut av livet. Någonstans i framtiden kommer det kännas kanske 

Svar på tråden Hur skulle ni må/känna i min sits? Hur skulle ni reagera?