hyresgäst
Jag bor nära bygdegården. När det är fest kommer okända personer in på mitt inhägnade område. Är detta lagligt?
Jag bor nära bygdegården. När det är fest kommer okända personer in på mitt inhägnade område. Är detta lagligt?
Är det din inhägnade trädgård eller? Ja såvida det inte är allemansrätt som gäller får man ju inte klättra över staket, eller hur dom nu kommer in.
Beror ju helt på vad det är för område.
Forumets genom historien kanske mest kryptiska och minst förklarande / informativa inlägg, vilket TS ändå förväntar sig korrekt svar på.
Heja heja.
By? mo?e najbardziej tajemniczy i najmniej wyja?niaj?cy/informacyjny post w historii forum, na który TS nadal oczekuje poprawnej odpowiedzi.
Cze??, cze??.
Externt kortfattat så kan man inne bara hänga in vad som helst och tro att folk inte får vara där.
Att du hyr spelar inte heller någon roll för om folk får vara där eller inte.
Är det en villatomt får de inte gå in på den. Är det en kohage får de gå genom den.
Vad är det för sorts område? Varför går folk in där? Vad gör de där? Det är lite svårt att förstå vad det handlar om...
Det slog mig att jag vet om ett sånt fall i familjen. Farfar åt laxermedel som såg ut som godisbitar, ett barnbarn såg dom och snodde några.
Eftermiddagen blev inte så kul men barnet lärde sig att inte stjäla och ingen stämning i domstol var aktuell..
Det slog mig att jag vet om ett sånt fall i familjen. Farfar åt laxermedel som såg ut som godisbitar, ett barnbarn såg dom och snodde några.
Eftermiddagen blev inte så kul men barnet lärde sig att inte stjäla och ingen stämning i domstol var aktuell..
Hur kommer dom in?