Dejt ljög om utseende
Dom flesta tjejer jag träffat har varit tjockare än vad bilderna velat erkänna tyvärr. Är nog vanligt verkar det som.
Dom flesta tjejer jag träffat har varit tjockare än vad bilderna velat erkänna tyvärr. Är nog vanligt verkar det som.
Be om att videochatta innan det blir tal om nån dejt i fortsättningen, så du slipper gå på fler nitar. Fast det kanske går att fuska med sånt också.
Folk är så fega idag. Vet inte om det alltid varit så. Särskilt tjejer och kvinnor som inte ens vågar visa sina riktiga utseenden där bakom alla lager av kemikalier de smetat på i ansiktet. Plus alla filter, ljussättningar och "rätt" vinklar. Falskt så det förslår.
Sen vill dom flesta påtala sin höga moral genom att helt dissa folk som förvanskar eller skruvar på verkligheten. Men jag har faktiskt en rolig historia där mannen ifråga ljög om att han hade 2 barn, men egentligen hade 4.
Han träffade kvinnan ifråga och berättade sanningen i efterhand. Dom blev senare sambos och båda var ärliga med att det troligtvis aldrig blivit något om han varit ärlig från början. Då hade hon dissat honom innan hon fått chansen att se vem han var. Ändå lite rolig historia med tanke på ämnet i tråden.
Är man inte rätt ytlig om man dissar någon för 10 cm? Och då svarar ni att det inte är längden, utan att han ljög/ändrade lite på sanningen.
Men ärligt, hade ni ens träffats om det stod att han var 10cm kortare? Troligtvis hade ni scrollat vidare då.
"Och då svarar ni att det inte är längden, utan att han ljög/ändrade lite på sanningen"
Ni?
Du vinner inget på att uttrycka dig nedlåtande.
Läs gärna inlägg #13 och återkom med vad du tror skulle hänt om mannen i detta fall varit helt ärlig från början?