Inlägg från: Blåvitt |Visa alla inlägg
  • Blåvitt

Dejt ljög om utseende

Ja, ok att det var gamla bilder och att han hade gått upp i vikt mm. Men att han ljuger om sin längd? Det är inte direkt att man krymper 10 cm. Sen så klart det är inte kul att vara en kortis och man så det var väl därför

• Blåvitt
    Anonym (Signe) skrev 2025-04-28 10:38:59 följande:
    VArför är det ok med tio år gamla bilder?
    Varför är det ok med att döjla sin övervikt?

JAg tycker att det är lika illa som att ljuga om längden.

Ok, jag är kräsen och väljer bort det jag inte vill ha. Hellre singel än en fet, kort man som uppgivit det exakt motsatta.

Som tur är träffade jag inte min man via en dejtingsida utan här var det öppna kort från dag ett.
    Nu är jag ung vuxen och absolut att utseendet är viktigt. Men personligheten är bra mycket viktigare och den man blir kär i. Allt annat är bara ytligt.

Jag är själv snygg och smal/ vältränad men har haft kvinnor är kraftig och kanske inte ha utseendet med sig men med fantastisk personlighet vilket gör att jag även tycker hon ser snyggare ut. 

Du verkar vara väldig omogen
  • Blåvitt
    Anonym (Signe) skrev 2025-04-28 21:51:56 följande:
    En omogen sextioåring då. Glad 
    Själv är jag snarare övermogen med mina 60+ år. Men tack för komplimangen.
    Jag är 19 och är tydligen betydligt mognare än dig när det gäller detta iallafall.

Ja, du är är gammal! jag gav dig ingen komplimang, du visar bara att du inte har vett. Förstår fortfarande inte om du nu har blivit så otroligt intresserad och du gillar hans personlighet är så fantastiskt så ska du inte ha några problem
  • Blåvitt
    Anonym (Signe) skrev 2025-04-29 11:51:09 följande:
    Du är ett barn som saknar konsekvenstänk.
    19 åt är man vuxen och inget barn. Jasså vad är för konsekvenstänk som jag missar menar du?
  • Blåvitt
    Anonym (Signe) skrev 2025-04-29 13:39:47 följande:
    Googla hur konsekvenstänket utveckas, det är inte fullt utvecklad förrän runt 25. 
    Det är liksom fakta.
    För det är jag inget barn som du sa
  • Blåvitt
    Anonym (Signe) skrev 2025-04-29 19:33:16 följande:
    Jo, i stort sett.
    Kanske myndig, men inte vuxen.
    Du får inte ens gå på systemet för guds skull.
    Tyvärr inte
Svar på tråden Dejt ljög om utseende