Inlägg från: Anonym (foton) |Visa alla inlägg
  • Anonym (foton)

Dejt ljög om utseende

Min fråga är: finns det någon, någonsin som inte lagt upp ett "lite för fint" foto på dejtingsajter?

Fem år gammalt

Smickrande vinkel

Kanske inte helkropp

Kanske i motljus

Man kan säkert känna att "Va?!" när han eller hon dyker upp på fiket där man bestämt träff men so wha!? 

• Anonym (foton)
    ClumsySmurf skrev 2025-04-29 16:12:38 följande:
    "Skit I det och ge han en chans till förhållande om han nu bockade i det ni klickade som"

✅ Man
    ✅ Har humor
    ❌ Ärlig

👍
    Det har ingått i dejtingspelet i alla tider att inte vara 100% ärlig om allt till en början.

Har man ett sådant behov av "ärlighet" att man inte kan ta det för vad det är så har man, men då blir det nog rätt svårt tänker jag.
  • Anonym (foton)
    ClumsySmurf skrev 2025-04-29 17:45:28 följande:
    Om man har lätt för att dra grövre öppenbara lögner får man skylla sej själv om man aldrig hittar någon som vill ha en.
    Anonym (foton) skrev 2025-04-29 15:34:41 följande:

Min fråga är: finns det någon, någonsin som inte lagt upp ett "lite för fint" foto på dejtingsajter?

Fem år gammalt

Smickrande vinkel

Kanske inte helkropp

Kanske i motljus

Man kan säkert känna att "Va?!" när han eller hon dyker upp på fiket där man bestämt träff men so wha!? 

ökar falsk/vilseledande marknadsföring risken för kvinnan att bli ghostad efter första ligget?
    Jag tror du gör för stor sak av det ...

Alla vet att "det ingår" att tänja lite på sanningen när man letar efter någon.
  • Anonym (foton)

Nä tacka vet jag de gamla hederliga äktenskapsannonserna

Ett förståndigt och hushållsaktigt fruntimmer, det är allt som behöver sägas. 
    .

(1894)

Svar på tråden Dejt ljög om utseende