Anonym (Dateing) skrev 2025-05-10 13:36:38 följande:
Ja jag började skriva min längd i profilen för att undvika kommentarer vid irl träffen. Men ändå, det kommer kommentarer ändå.
Att kalla mig petit absolut det kan vara för att ge en komplimang men då måste minerna och tonläget passa ihop med kommentaren och vissa gånger absolut så för det det.
Jag tycker inte heller jag är kort, kan t.o.m. känna mig lång ibland. Men fasen vad jag får kommentarer ändå gällande längd, helt galet.
Vet inte om det har att göra med någon form av tvång att hitta något att kommentera. Får annars komplimanger för mitt utseende.
Nej, precis du är ganska medel, bara nån cm under medellängd. Medellängd för kvinnor är 168 cm.
Men jag tror som tidigare person skrev att vill du undvika kommentarer om din längd är det nog en fördel att skriva ut den. För många bygger upp en bild av hur lång du är utifrån hur du ser ut på bilderna och stämmer den inte överens med den bilden så kan det vara något man kommenterar.
Kvinnor som är smala kan dessutom se längre ut på bild än vad de är i verkligheten. Korta kvinnor är oftast runda och mulliga/tjocka. Så de blir kanske förvånad över din längd helt enkelt.