Usch på gubbsjuka karlar! Varför ändras inte lagen om att vuxna män inte borde hålla på med tonårstjejer?
Men herregud, killen är runt 20 år gammal. Tjejerna runt 15-17.  Vad är problemet? Gubbsjuka handlar om betydligt större gap. Men även där tycker jag inte man ska döma allt och alla för det.
Jag var gift med en underbar man i 12 år, han är 8 år äldre än mig. Vi fick en son ihop. Men är skilda idag. Nu är han omgift och hans nya tjej är 20 år yngre än honom. Jag förstår varför,  min ex man är fortfarande väldigt sexig för sin ålder. Och alltid varit väldigt ansvarstagande och varm. Jag har aldrig haft problem med detta. Utan är genuint glad för honom och henne. Don är verkligen kära i varandra och det är fint att se.Hon är världens goaste och väldigt vacker. Jag förstår inte hur avundsjuka skulle hjälpa situationen. Dessutom vill jag inte att min son ska lida för att vi inte kan bete oss som vuxna och ha en bra relation med varandra. Det har varit bådas fokus.  
Avundsjuka är inte klädsamt. Dessutom borde vi främja att både könen är vänliga och kärleksfulla emot varandra istället. Speciellt i dessa tider.
Nu menar jag inom rimliga gränser, inte I situationer där det är pedofiler eller äckliga gubbar som springer efter minderåriga.