Varför är tjejer så elaka?
Jag har haft otur med tjejer i mitt liv. Jag har blivit kallad ful. Jag har fått SMS efter sex att jag har liten penis. Varför skriver man ens såhär? Som om jag inte redan visste om det...
Jag har haft otur med tjejer i mitt liv. Jag har blivit kallad ful. Jag har fått SMS efter sex att jag har liten penis. Varför skriver man ens såhär? Som om jag inte redan visste om det...
Alla kvinnor är inte sådana. Du har haft otur.
Tråkigt men försök att inte ta dig. Gå bara vidare.
Hitta din styrka.
Har själv blivit kallad det ena och det andra men man slutar bry sig om vad andra tycker och tänker om en.
Jag har svårt att tro att du fått sms med klagomål om din penisstorlek.
Varför skulle de ha sex med dig om de var så missnöjda?
Om man klagar skriftligen efteråt på penisstorlek är man sjuk i huvudet
Om det är sant, ge svar på tal, ex
"varför är du så desperat att du har sex med män som har liten penis? Varför har du inte sex med män med större penis, vad är det för fel på dig?"
Tjejer är ingen homogen grupp.
Många tjejer är elaka, men många är snälla. Precis som att många killar är players och många inte alls är såna. Eventuellt behöver du analysera vilka tjejer du går hem med och välja en annan typ av tjej nästa gång.
Tjejer är ingen homogen grupp.
Försök att inte bry dig om snopp-mobbningen...hade en kollega som bröt ihop intill mig på en fest han var rädd att tjejer skulle ogilla honom för han har liten snopp, idag är han gift med en läkare som är två år äldre än honom...hon har inte klagat...och hans är med all sannolikhet min mdre än din...så försök att inte bry dig om sånt snack!
Konstigt, i din andra tråd har du inte haft "en enda dejt" och i den här har du sex med olika elaka tjejer.
Många kvinnor väljer hellre tuffa kriminella män med tatueringar och hårt yttre före de snälla , ödmjuka , poetiska männen och sedan sitter de på Haningen pizzeria efter 40 när de haft sin storhetstid och undrar vad som hände. . . Men det ska tilläggas att detta bara är i Sverige. Utomlands är även snygga tjejer trevliga, ex Italiten. Där har de inte storhetsvansinne som i Sverige. Mitt råd ? Sök dig utomlands. OBS naturligtvis finns det bra och förnuftiga svenska kvinnor som haft förståendet att välja en fin , ödmjuk man - min tex. Men det är mycket skit där ute bland svenska kvinnor så inget jag skulle välja om jag vore singel idag. Lycka till.