• Betty69

Var hittar man män för tillfälligt sex?

Om jag vill träffa någon för tillfälligt sex och är kvinna 55 år, var går jag då i Stockholm? Vill inte söka på nätet utan ha ett ställe där man kan flörta och känna sig fram.  Vilka ställen är de bästa? Eller finns det bara nätet?
    Betty!

• Svar på tråden Var hittar man män för tillfälligt sex?
  • Anonym (Kille)

Du är kvinna. Ni kan hitta ligg vart ni än befinner er. 

• Anonym (DW-8)

Hotellbaren kanske? 

Mycket folk på  nån halvtråkig tjänsteresa som nog  gärna har ett par trevliga timmar med dig på kvällen.

• Anonym (Ludvig)

Jag är 30, 198 lång och mer än proportionerlig nertill.

Jag har inga problem att få till det med yngre och i min egen ålder. Problemet är att jag ÄLSKAR kvinnor över 50 och jag tror att du och jag hade kommit riktigt bra överens.

• Anonym (T)
    Anonym (Ludvig) skrev 2025-04-27 11:12:44 följande:

Jag har inga problem att få till det med yngre och i min egen ålder. Problemet är att jag ÄLSKAR kvinnor över 50 och jag tror att du och jag hade kommit riktigt bra överens.

Nyfiken som jag är, vad älskar du med oss 50+ kvinnor då?
  • Anonym (Ludvig)
    Anonym (T) skrev 2025-04-27 11:19:04 följande:
    Ni kan er grej och är, enligt min erfarenhet, ganska gränslösa. Dessutom uppskattar ni och kan hantera större paket, också baserat på egna upplevelser
  • jontebula
    Anonym (T) skrev 2025-04-27 11:19:04 följande:
    Ni är bra på att suga kukar.
  • Ezmeraldah
    Betty69 skrev 2025-04-26 23:59:44 följande:

Om jag vill träffa någon för tillfälligt sex och är kvinna 55 år, var går jag då i Stockholm?

Till Engelen i Gamla stan. 
    jontebula skrev 2025-04-27 10:44:11 följande:

Närmaste bar där lite äldre män dricker en bira ?

Vilken bar i Stockholm kan du rekommendera henne? Hon frågar: 
    Vilka ställen är de bästa? 
    Anonym (Ludvig) skrev 2025-04-27 11:12:44 följande:

TS skriver att hon inte vill söka på nätet? 
    Vill inte söka på nätet utan ha ett ställe där man kan flörta och känna sig fram.

• Ezmeraldah
    Anonym (DW-8) skrev 2025-04-27 08:25:02 följande:

Hotellbaren kanske? 

Mycket folk på  nån halvtråkig tjänsteresa som nog  gärna har ett par trevliga timmar med dig på kvällen.

Tänker du på Scandic på Södermalm (Lilla hotellbaren på Folkungagatan)? Eller vilken hotellbar menar du?
  • Ezmeraldah
    Anonym (Kille) skrev 2025-04-27 02:10:14 följande:

Du är kvinna. Ni kan hitta ligg vart ni än befinner er.

Som till exempel? 
  • AndreaBD

Du kan prova "Golden Hits" på Kungsgatan. Jag har inte varit där på många år, men det brukade vara lite äldre folk också, inte ungdomar. Jag minns inte, men det fanns också något vid Sveavägen, vid Rådmansgatan tunnelbananedgången. Vet dock inte vad det hette, eller om det finns kvar. 

Kolla helt enkelt efter nattklubbar där även lite äldre går! Men varför inte nätdejta? Du kan ju först träffa dem några gånger. Du kan ju söka efter manlig vän då, eller en särbo, eller något sånt. Och sen se om du träffar någon som vill ha vänskap plus. 

• Ezmeraldah
    AndreaBD skrev 2025-04-27 16:09:23 följande:

Du kan prova "Golden Hits" på Kungsgatan. Jag har inte varit där på många år, men det brukade vara lite äldre folk också, inte ungdomar. Jag minns inte, men det fanns också något vid Sveavägen, vid Rådmansgatan tunnelbananedgången. Vet dock inte vad det hette, eller om det finns kvar. 

Kolla helt enkelt efter nattklubbar där även lite äldre går! Men varför inte nätdejta? Du kan ju först träffa dem några gånger. Du kan ju söka efter manlig vän då, eller en särbo, eller något sånt. Och sen se om du träffar någon som vill ha vänskap plus. 

Pub Anchor vid Rådmansgatan för oss som gillar rock!

Engelen i Gamla stan har en nattklubb för 35+. Flera dansgolv, bra musik (typ 90-talsdisco-nostalgi), snygg bartender. Där kan man dansa, flörta, hångla upp vakten, ja, "allt" är tillåtet och man känner sig som en tonåring.

Kan även rekommendera Gröne Jägaren (karaokebar+sportbar) och Kellys bar (rock), båda ligger vid Medborgarplatsen nära tunnelbanan. Där finns massor av medelålders män och det är positiv stämning och lättraggat. 
  • Tom Araya

Vilken krog eller nöjesställe som helst där det finns män.

Har du några särskilda kriterier som du tydligt kan definiera så funkar det nog bättre på nätet, exempelvis Bodycontact.

Själv har jag dejtat en del genom sociala forum som FL och FB.

• Ezmeraldah
    Tom Araya skrev 2025-04-27 20:26:23 följande:

Vilken krog eller nöjesställe som helst där det finns män.

Har du några särskilda kriterier som du tydligt kan definiera så funkar det nog bättre på nätet, exempelvis Bodycontact.

Själv har jag dejtat en del genom sociala forum som FL och FB.

Nu är jag yngre än TS men jag tycker nog att det finns bättre och sämre ställen... Man vill ju ha en trevlig kväll med vänner för att umgås och dansa och ha kul och inte bara för att ragga upp nån. Och så vill man inte känna sig som de enda tanterna bland en massa dräggfulla 18-åringar. 

Vi vet nog alla att du dejtar på Familjeliv men nu frågar TS efter bra ställen att gå till i Stockholm. Fattar inte varför alla måste påpeka att kvinnor kan ragga varsomhelst. Ja, det kanske man kan men man kanske har roligare och trevligare på vissa ställen... Ser inget konstigt alls med att som medelålders kvinna fråga efter tips på bra ställen.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Var hittar man män för tillfälligt sex?