Inlägg från: Anonym (Pastor Krister From) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pastor Krister From)

Kristna som rider näsan?

Anonym (Man) skrev 2025-04-27 03:21:58 följande:
    Kristna som rider näsan?

Ni Som är Kristna och emot oralsex hur kommer det sig att rida näsan är okej, hur går det ihop kan ni förklara det, och vad är grejen med att rida näsan, är det formen som gör att det känns bättre, ni som gillar det kan ni förklara?

Det luktar godare.
    Anonym (Man) skrev 2025-10-12 08:34:13 följande:
    Ingen som vill svara här längre?
    Nä, jag är för upptagen med att rida näsa.
    Anonym (Man) skrev 2025-10-13 10:01:05 följande:
    Fast jag skickade länkarna så här får du de igen, det är bokstavligen att rida näsan alltså att vissa kvinnor verkar gilla att rida det, eller är det något annat du menar?
    Citera gärna det som står om att rida näsa. Jag ser mest bara en massa prat om att oralsex inte rekommenderas.
    Anonym (Wtf) skrev 2025-10-13 11:49:03 följande:
    Enligt nätet? Du går på vilken idioti som helst som finns på nätet utan minsta tanken till om det är trovärdigt eller inte? Antar att du inte ens kollat med någon kyrka? 
    Den typen av människa som direkt skulle falla för Nigeriabrev och spam om en gratis iPhone, för "det står ju på nätet" 😂
    Anonym (Man) skrev 2025-10-14 12:55:09 följande:
    Jag Försökte innan att dela länkarna om det men de togs bort av familjeliv eftersom de ansågs vara porr innehåll, trots att de bara innehåller ju text, har du inte lyckats Googla dig fram?
    Nej, du som påstår att du har fakta kan väl bevisa det? Ska jag behöva sitta och googla "kristna rider näsa" bara för att du påstår att det skulle vara sant? Varför skulle jag tro på att det skulle vara sant när du inte ens kan lägga fram ett enda bevis?

Jag har läst länkarna du la upp och ingenstans står det något om att rida näsa. Om du länkade till porrtexter som numera är borttagna, vilket jag inte kan se har hänt, så vet jag inte vad jag ska säga... 😂😂

Ge bara en hint om vilken sida man kan hitta bevisen på. Eller varifrån du fått denna bisarra idé...
    Anonym (Man) skrev 2025-10-16 10:48:02 följande:
    Jag Hade kunnat använda Flashback fast där kan jag inte vara anonym, att ändra användarnamnet går inte heller och att starta ett nytt konto går inte att använda samma mail adress tyvärr, det är olika församlingar eftersom det är olika länkar men att alla skulle vara konstiga sekter låter alldeles för mycket särskilt i vårt väldigt sekulariserade land?
    Okej, så dina porrnoveller om kristna som rider näsa står åtminstone på svenska. Är de hämtade från Darkside eller liknade fetishsajt?
    Anonym (Man) skrev 2025-10-17 13:40:49 följande:
    Nej Inte Darkside men vissa länkar kan vara någon fetishgrey det vet jag inte, det är inte så populärt att snacka om sånt inom Kristendomen därför tror jag vissa söker sig till nätet, men bortsett från Kristendomen finns det några kvinnor som har testat att rida näsan, är formen anpassad så att det känns extra skönt för er, jag antar att man andas från munnen då eller?
    Pomperipossa har skönast näsa i hela trollskogen
Svar på tråden Kristna som rider näsan?