BMI för fetma sänks till 27
Vet du förresten vem det var som uppfann formeln för bmi och varför?
Vad är Robs agenda?
Antingen vill han att alla tjejer ska få ätstörningar så han får mer runkmaterial. Han tycker tydligen att benbrott, rännskita, ökad hårväxt, frusenhet, svaghet, sjuklighet, spyor, sorg, sjukskrivning, tankar på vikt dygnet runt och hat över den egna kroppen samt annat som kommer med ätstörningar är hett.
Varför?
För att hans sjuka fetisch och fixering vid ätstörningar har tagit över hela hans sorgliga liv. Han vill att kvinnor ska må dåligt för att öka sitt eget välmående.
Ändå är han fet själv enligt egen utsago med bmi strax under 25. Tydligen kort också enligt honom själv. Full av komplex.
Eller så hatar han kvinnor så mycket för att oerhört få kvinnor någonsin gillat honom, att han önskar alla evig olycka och fixeringen egentligen ligger i att göra allt för att göra kvinnor sjuka och osäkra. Så att de kommer ner till hans nivå där han får energi och lycka av andras olycka. Och får runkmaterial som en bonus.
Förmodligen en mix av båda. Sjukt är vad det är att år efter år lägga så sjukt mycket energi på detta ämne.
Det är ju spännande att kvinnorna hoppar på mig för att råka bry mig mer om kvinnors hälsa än mäns. Det känns ju väldigt kontraproduktivt att hoppa på mig för att jag bryr mig om er.
Vad det hela handlar om egentligen är att ni inte tål att höra att ni egentligen är överviktiga/feta. För att ni vill/orkar inte att ta tag i övervikten.
Om ni är så oroade över mäns midjemått varför startar ni inga trådar om det ?
Kanske för att kvinnor skiter fullständigt i mäns hälsa. De anser till och med att det är lite sexigt med dadbods.
Det är ju spännande att kvinnorna hoppar på mig för att råka bry mig mer om kvinnors hälsa än mäns. Det känns ju väldigt kontraproduktivt att hoppa på mig för att jag bryr mig om er.
Vad det hela handlar om egentligen är att ni inte tål att höra att ni egentligen är överviktiga/feta. För att ni vill/orkar inte att ta tag i övervikten.
Om ni är så oroade över mäns midjemått varför startar ni inga trådar om det ?
Kanske för att kvinnor skiter fullständigt i mäns hälsa. De anser till och med att det är lite sexigt med dadbods.