Får ni också in dessa vidriga kryp?
Så vill bara slänga ut en fråga nu när värmen börjar komma, såväl alla små kryp. Jag är föräldraledig (alltså spenderar mycket tid hemma). Jag har även ocd (städar kliniskt och regelbundet). Nu till frågan, ni som bor i hus eller lägenhet med för den delen, händer det att ni hittar fläskängrar, mattbaggar eller pälsängrar inomhus?. Jag hittar kanske 3-4 i veckan i perioder, aldrig hittat i skafferi eller bland mat, aldrig hittat i någon garderob, utan endast vid fönsterkarmarna. Jag har alltså nyligen städad ur alla garderober då jag rensat kläder, i garderoberna har jag hängt cederträblock. Sprayar med en spray regelbundet runtomkring i huset som ska ta död på skadedjur. Listerna är nyligen rengjorda. Lakan bytts regelbundet osv. Ja köksluckor är grundligt rengjorda nyligen. Så jag vet att inga smådjur är där. Kollar även regelbundet i mjöl osv när jag hittar någon. Vi bor i ett gammalt hud mrnnyrenoverat på insidan, men vara fönster är gamla och ej täta. Det måste ju vara så att de kommer utifrån genom fönster då de ej angriper garderob/skafferi. Så hur har ni det? Får ni också in dessa kryp utifrån eller har vi ett problem?.