• Anonym (Hur är känslan?)

Hur känns det för er kvinnor att ha en klitoris?

Hur är känslan för er kvinnor att ha en klitoris? Jag är en man och kan inte föreställa mig hur det känns att ha det.

• Svar på tråden Hur känns det för er kvinnor att ha en klitoris?
  • Anonym (aa)

hur känns det att ha en stortå?

• Anonym (A)

Hur känns det att ha en kropp?

• burleskburkläsk

Samma person som skapade "menstråden" om ni minns den...om ni kvinnor tycker det känns jobbigt att besöka manliga bekanta när ni har mens...

Nu har han gjort det igen... 🙈

• Anonym (A)
    burleskburkläsk skrev 2025-04-28 20:45:55 följande:

Samma person som skapade "menstråden" om ni minns den...om ni kvinnor tycker det känns jobbigt att besöka manliga bekanta när ni har mens...

Nu har han gjort det igen... 🙈

👍😁
  • Anonym (Anna)

Det känns väldigt besvärande,  den sitter liksom mitt i så den ör svår att tänka bort.
    Det är en så utmärkande del som är svår att dölja och den gör sig ständigt påmind.
    Ibland vill jag inte gå ut ifall att någon skulle få syn på den.
    Den hindrar hela mitt sociala liv.....

Ungefär som resten av kroppen.

• Anonym (Linn)

För att svara på din fråga.... Den känns ju mest när man onanerar, annars sitter den där emellan. Har man tajta jeans eller sitter med benen i kors länge kan det börja skava lite. 

Hur känns det att ha snopp? Har alltid undrat...

• Anonym (X)

Hur känns det att ha sådan liten hjärna?

• Mandel

Med tanke på att den inte går att plocka bort och sätta dit hur som helst så har jag inget att jämföra med så svårt att beskriva den känslan.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Eurydike

Det känns bättre att ha en än att inte ha en 😅

• Anonym (Man)
    Anonym (Linn) skrev 2025-04-30 08:43:02 följande:

För att svara på din fråga.... Den känns ju mest när man onanerar, annars sitter den där emellan. Har man tajta jeans eller sitter med benen i kors länge kan det börja skava lite. 

Hur känns det att ha snopp? Har alltid undrat...

Hur det känns att ha en penis:

Ibland känns det svårt att ha en stor hängande penis särskilt när man sitter ner så skaver det mot byxor/kalsonger/stol. Otroligt viktigt att jag som man kan sitta med brett särade ben för att inte pressa ihop penis och ha ont. Vid erektion tänker man ju mest på att hårt och bestämt föra in penis i en späd fitta.

• Anonym (Meh)

Tänker inte nåt särskilt på det eftersom jag inte har någon kontakt med den delen av kroppen. Onanerar inte överhuvudtaget. 

• Anonym (Så här)

Ska faktiskt försöka besvara det här så bra jag kan. 

Att ha en vagina känns inte alls. Den är liksom inget vi kommer åt av misstag eller som "gnuggas" på av misstag, så oftast är det som att den inte existerar.
    Klitoris kan däremot kan däremot kommas åt av misstag (kläder, dusch, stolen etc, och det kan ge en flyktig njutningskänsla. 

Om jag random för in ett finger eller tampong i min vagina ger det ingenting. Som att peta näsan typ.
    Men om jag rör klitoris känns det skönt. Fortsätter jag röra den känns det skönare, jag vill ha mer. Och fortsätter jag ännu mer vill jag ha ännu mer och här kan ett/eller två finger i vaginan kännas skönt också. Som att det ger mer av det jag vill ha. Och fortsätter jag smeka klitoris ( i cirklande rörelser för min del ) så stegras den känslan upp tills det nästan känns som jag ska kissa på mig, men sen går den känslan över det och exploderar i njutning. Typ så. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Så här) skrev 2025-05-01 00:00:11 följande:

Ska faktiskt försöka besvara det här så bra jag kan. 

Att ha en vagina känns inte alls. Den är liksom inget vi kommer åt av misstag eller som "gnuggas" på av misstag, så oftast är det som att den inte existerar.
    Klitoris kan däremot kan däremot kommas åt av misstag (kläder, dusch, stolen etc, och det kan ge en flyktig njutningskänsla. 

Om jag random för in ett finger eller tampong i min vagina ger det ingenting. Som att peta näsan typ.
    Men om jag rör klitoris känns det skönt. Fortsätter jag röra den känns det skönare, jag vill ha mer. Och fortsätter jag ännu mer vill jag ha ännu mer och här kan ett/eller två finger i vaginan kännas skönt också. Som att det ger mer av det jag vill ha. Och fortsätter jag smeka klitoris ( i cirklande rörelser för min del ) så stegras den känslan upp tills det nästan känns som jag ska kissa på mig, men sen går den känslan över det och exploderar i njutning. Typ så. 

En tydlig beskrivning. Tack.
    Jag gav också ge en ärlig beskrivning om Min penis, Min mandom.

Noterar att det finns många dåliga, avundsjuka och pryda människor som ogillar ontopic ärlighet. 
    Jag är övertygad om att ärliga och nakna människor är de som får sprida sina gener vidare.
Svar på tråden Hur känns det för er kvinnor att ha en klitoris?