• Anonym (kaos)

Sitter i en jäkla sits..

Jag sitter i en ganska så kass sits.. För att göra en lång historia kort - jag är fånge i mitt äktenskap, jag är inte tillåten att gå ut eller något, är hela tiden under stränga order.. 

Så, på påskafton så fick jag min mens. Min man hade sex med mig den 19:e och 20:e och han kom i mig båda gångerna. Jag har försökt att lugna mig själv med att det var i början av mensen och att resten av mensen faktiskt var normal i både mängd, värk och tid. 

Nu de senaste tre dagarna så har jag mått illa ibland (ibland på morgonen, ibland på eftermiddagen, men det håller i sig några timmar bara och sedan kan jag äta normalt igen), inte känt någon matlust alls och nästan känt aversion mot mat. Om det beror på att jag av någon anledning skulle vara gravid eller om det är min dumma mage som krånglar igen.
    Jag har problem med magkatarr i omgångar och då kan det bli såhär. Jag har också problem med ångest och fobi för att kräkas - så allt det där kan göra min oro värre också för en ev graviditet. 

Jag har ingen chans att ta mig ut för att köpa något test så detta är en nödlösning om vad ni tror. :(

• Svar på tråden Sitter i en jäkla sits..
  • Anonym (Sök hjälp)

Du kan också ringa direkt till Polisen 114 14, eller 112 om en akut situation uppstår. 

• flemens

Det räcker med att läsa stycket för att förstå att det där är inget förhållande för någon människa som inte har som sin högsta önskan att vara en slav. Resten av det som du skriver är meningslöst. Du är en slav om du inte gör dig av med snubben på ett eller annat sätt. Att föredra är att du lämnar honom och han lämnar dig ifred efter det. Men fakta är att när en man behandlar "sin" kvinna så som du beskriver så är det inte alltid så enkelt. Men det är fenomenalt säkrare att fly än att stanna kvar. Ditt liv är i fara! Så enkelt är det, baserat på fakta som tidigare mördade kvinnor har erfarit.

Då måste det till drastiska åtgärder.

Sök efter kvinnojourer så att han får mindre chans att spåra dig. För du måste ta dig ur förhållandet illa kvickt om ditt liv är dig kärt. Så enkelt är det. Ingen man som inte är sinnessjuk behandlar en medmänniska så som du beskriver i första stycket.

• Anonym (kaos)

Jag uppskattar era svar men jag vill egentligen ha svar på min fråga. 

• Anonym (dd)
    Anonym (kaos) skrev 2025-04-30 18:24:53 följande:

Då hade du inte tagit med all annan info <3
  • Anonym (kaos)
    Anonym (dd) skrev 2025-04-30 18:39:02 följande:
    Då hade du inte tagit med all annan info <3
    Det var av relevans för annars hade jag bara fått svar som "köp ett test".. :) 
  • flemens
    Anonym (kaos) skrev 2025-04-30 18:24:53 följande:

Din fråga är alltså, som jag förstår det (för du ställer frågan inte rakt ut), att du frågar oss om du är gravid eller inte?

Oavsett om du är gravid eller inte så är det ditt minsta problem här i världen skulle jag vilja påstå efter att ha läst första stycket av ditt inlägg. Om du är gravid så gör du ingen tjänst till barnet om du stannar kvar hos en sån psykopat.

• Anonym (Elin)

Vad otäckt det låter när du skriver: min man hade sex med mig, inte alls som om det fanns samtycke..

Låter ju lite osannolikt att du är gravid men omöjligt är det ju inte.

• Anonym (kaos)

Det är den frågan jag ställer, ja. 

• Anonym (kaos)
    Anonym (Elin) skrev 2025-04-30 19:06:47 följande:

Vad otäckt det låter när du skriver: min man hade sex med mig, inte alls som om det fanns samtycke..

Låter ju lite osannolikt att du är gravid men omöjligt är det ju inte.

Det fanns inget samtycke. 

Nej inget är väl omöjligt på så vis, tänker bara att om min mens hade startat så var den redan igång och så.. Har en menscykel mellan 25-27 dagar så det kanske är lugnt.. 
Svar på tråden Sitter i en jäkla sits..