Sitter i en jäkla sits..
Jag sitter i en ganska så kass sits.. För att göra en lång historia kort - jag är fånge i mitt äktenskap, jag är inte tillåten att gå ut eller något, är hela tiden under stränga order..
Så, på påskafton så fick jag min mens. Min man hade sex med mig den 19:e och 20:e och han kom i mig båda gångerna. Jag har försökt att lugna mig själv med att det var i början av mensen och att resten av mensen faktiskt var normal i både mängd, värk och tid.
Nu de senaste tre dagarna så har jag mått illa ibland (ibland på morgonen, ibland på eftermiddagen, men det håller i sig några timmar bara och sedan kan jag äta normalt igen), inte känt någon matlust alls och nästan känt aversion mot mat. Om det beror på att jag av någon anledning skulle vara gravid eller om det är min dumma mage som krånglar igen.
Jag har problem med magkatarr i omgångar och då kan det bli såhär. Jag har också problem med ångest och fobi för att kräkas - så allt det där kan göra min oro värre också för en ev graviditet.
Jag har ingen chans att ta mig ut för att köpa något test så detta är en nödlösning om vad ni tror. :(