• flemens

Sitter i en jäkla sits..

Det räcker med att läsa stycket för att förstå att det där är inget förhållande för någon människa som inte har som sin högsta önskan att vara en slav. Resten av det som du skriver är meningslöst. Du är en slav om du inte gör dig av med snubben på ett eller annat sätt. Att föredra är att du lämnar honom och han lämnar dig ifred efter det. Men fakta är att när en man behandlar "sin" kvinna så som du beskriver så är det inte alltid så enkelt. Men det är fenomenalt säkrare att fly än att stanna kvar. Ditt liv är i fara! Så enkelt är det, baserat på fakta som tidigare mördade kvinnor har erfarit.

Då måste det till drastiska åtgärder.

Sök efter kvinnojourer så att han får mindre chans att spåra dig. För du måste ta dig ur förhållandet illa kvickt om ditt liv är dig kärt. Så enkelt är det. Ingen man som inte är sinnessjuk behandlar en medmänniska så som du beskriver i första stycket.

• flemens
    Anonym (kaos) skrev 2025-04-30 18:24:53 följande:

Jag uppskattar era svar men jag vill egentligen ha svar på min fråga. 

Din fråga är alltså, som jag förstår det (för du ställer frågan inte rakt ut), att du frågar oss om du är gravid eller inte?

Oavsett om du är gravid eller inte så är det ditt minsta problem här i världen skulle jag vilja påstå efter att ha läst första stycket av ditt inlägg. Om du är gravid så gör du ingen tjänst till barnet om du stannar kvar hos en sån psykopat.

Svar på tråden Sitter i en jäkla sits..