Inlägg från: Anonym (Porr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Porr)

Min pojkvän runkar till twerking

Du ställer orimliga krav, om han nu gillar att kolla på den typen av porr (rätt oskyldig också) så låt honom göra det, och kanske lära dig att twerka själv...

Ganska få män vågar (tyvärr) ta en diskussion när kvinnan kommer med ultimatum, och säger det hon vill höra (var likadan själv när jag var ung) och sen blir kvinnan förvånad när han kollar ändå.

Pluspoäng dock på att göra lite eget material åt honom, det är det inte så många som gör faktiskt, men vi män gillar visuell stimulans och se på andra kvinnor/sex/ fantisera även i ett förhållande. Det är bara så det är, lör dig acceptera det och gör något positivt av det istället.

• Anonym (Porr)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 08:02:33 följande:
    Jag kan säga att han förlorade sitt privilegium till mitt material nu när han bevisade motsatsen. jag förstår stt killar vill kolla på porr och andra kvinnor, men är det så svårt att bara vara öppen om det? jag fick ju reda på detta ett år in i vårt förhållande och egentligen hade jag velat veta det redan från början då hade jag vetat vad jag gav mig in på och även fått chansen att inte gå in i förhållanden eller sätta ett ultimatum redan från början. men nu när han betyder så mycket för mig så är de inte lika lätt att bara lömna fast man har sagt det.  
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 08:02:33 följande:
    Jag kan säga att han förlorade sitt privilegium till mitt material nu när han bevisade motsatsen. jag förstår stt killar vill kolla på porr och andra kvinnor, men är det så svårt att bara vara öppen om det? jag fick ju reda på detta ett år in i vårt förhållande och egentligen hade jag velat veta det redan från början då hade jag vetat vad jag gav mig in på och även fått chansen att inte gå in i förhållanden eller sätta ett ultimatum redan från början. men nu när han betyder så mycket för mig så är de inte lika lätt att bara lömna fast man har sagt det.  

"Då hade jag kunnat sätta ett ultimatum tidigare...."

Tror vi hittat pudelns kärna här...

Har varit ihop med en tjej som dig en gång för länge sen, det var en nyttig läxa som jag drog mycket lärdom av.

Och aldrig gjorde om
Svar på tråden Min pojkvän runkar till twerking