• Mkay

Min pojkvän runkar till twerking

De flesta män och även vissa kvinnor tillfredställer sig till porr. Det är svårt att göra det utan tycker nog många så det är bara ett sätt att få igång sig själv på. Twerking videor kan ses som en typ av porr. och jag kan slå vad om att din kille säker kollar på ?vanlig? porr med. Jag fattar att det kan skava för dig, särskilt om du inte kollar på sådant själv, men det är inget att haka upp sig på. Så länge han älskar och går igång på dig så är det inga problem.

Låt honom fantisera om grejer när han runkar. Att tänka att han bara ska fantisera om dig är inte realistiskt, ofta är det lite förbjudna ganska upphetsande. Som kvinna kan jag också kolla på porr ibland när jag är sugen och killen inte vill, det hjälper till liksom, utan porr kan det ta ett tag att få till det. Det betyder inte att jag tänder på honom mindre eller att vårt sexliv är dåligt. Tvärt om! Jag gillar dock att fantisera när jag är ensam.

• Mkay
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 07:04:49 följande:

Enligt honom själv så kollar han inte på porr, utan för några år sedan (innan han och jag träffades) så hade han läst någonstans att porr kan vara skadligt för hjärnan eller hur man ser på sex så han bytte ut det till twerking för att han tänder jävligt mycket på det.

att fantisera om vem som helst tycker dock är okej, så länge man inte berättar det för den andra. jag vet att det kan låta motsägelsefullt, men enligt mig så kommer fantasierna naturligt och jag iaf bestämmer inte vem de är jag fantiserar om. Men att aktivt söka upp porr tycker jag är lite respektlöst speciellt när man har en partner som har satt det som en gräns och som är villig att skicka bilder och videos.  Och något ännu mer respektlöst är väl att han lovade att sluta men vid första tillfället så bröt han löftet direkt, de säger ganska mycket om hans twerk-beroende 

Om man vänder på det, är det inte ganska respektlöst av dig att sätta sådana ultimatum på honom när han känner att han har ett behov av twerking för att runka? Det är ju inte som att du gett honom några val. Låt killen fantisera eller gör slut om det inte passar. Han lär ändå göra det bakom din rygg oavsett. Det brukar inte bli bra när man försöker kontrollera ens partners sexualitet. 
  • Mkay
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 07:27:56 följande:
    om twerking är så viktigt för hans onani, hur kunde han då använda mina videos vid ett tillfälle? och om de är så viktigt för honom, varför kommunicerar han inte det istället för att ljuga och dölja det för mig. de är ju lögnerna och de tomma löftena som gör mest ont, jag hade kanske kunnat kompromissa att han kollar på twerking om han bara kommunicerade med mig, jag är trött på att komma på honom hela tiden. 
    Han använde dina videos för att han tänder på dig. Men han tycker uppenbarligen att det är enklare att runka till twerking videos och tycker om att fantisera till dessa videos. Han kommunicerar det inte för att du förmodligen är väldigt bestämd i ditt och inte verkar öppen för att lyssna på honom. Du har redan sagt att du inte vill att han ska titta på dem och att du gör slut om det händer igen. Det låter inte som en öppen och inlyssnande miljö där han kan uttrycka att det är viktigt för honom. Han ljuger för att behålla dig men håller på med det bakom ryggen på dig för att det är viktigt för hans sexliv med sig själv att kunna fantisera och han kan inte ändra vad han tänder på. Som sagt så kommer det inte fungera att du försöker kontrollera vad han tänder på och hans sexualitet. Så dina enda alternativ är att acceptera att han tittar på sådant eller göra slut och hitta någon som lever upp till dina förväntningar.
  • Mkay
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 07:57:58 följande:
    jag frågade honom om han kommer eller om han vill fortsätta kolla på det men han sa självmant att han inte vill, uppenbarligen för att lugna ner mig. men för mig säger det mycket om hans samvete och om han som person om han kan fortsätta med något som uppenbarligen sårade mig så otroligt mycket, för mig kändes det nästan som otrohet och jag grät och ältade över de till dagen de hände igen. jag är bara så otroligt besviken för det känns som att allting han har sagt till mig är en lögn, han har själv också sagt att han inte skulle kunna göra de igen för hans samvete inte klarar av de. Och det känns också som att han inte värdesätter mig eller vårt förhållande efter alla dessa tomma ord och löften. 
    Han vågar inte säga som han tycker pga hur du beter dig. Det är på grund av dig och inte något som är fel i hans beteende. Han vill behålla dig och det enda sättet att göra det är att ljuga för du accepterar inget annat. Även om du frågar honom vad han tycker så kommer han ljuga då du redan gjort det väldigt tydligt för honom vad du tycker och att det inte finns något annat som är rätt genom att ge ultimatum. 
  • Mkay
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 08:10:54 följande:
    Varför tycker du det? olika saker är olika viktiga för olika personer och just de här råkar vara en dealbreaker för mig, men en dealbreaker som jag skulle kunnat acceptera om det fanns ärlighet och öppenhet. det värsta jag vet är lögner och omvägar, jag är ganska rak och ärlig som person och önskar att min pojkvön kunde vara lika öppen med mig. han fick chansen att berätta att han vill fortsätta men han tog inte den och de är faktiskt inte mitt problem. jag får sätta ultimatum om jag vill, tänk om de här är som otrohet för mig? de flesta sätter ju ultimatum när de gäller otrohet och de är minsann okej. 
    Det är sexualitet du sätter ultimatum om inte otrohet. Du kan inte styra hans sexualitet. Du kan absolut försöka som du gör nu men det kommer endast sluta i att han går bakom ryggen på dig eller att det tar slut mellan er. Lycka till! 
  • Mkay
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 09:17:02 följande:
    Du får jättegärna motivera vad du menar och varför jag har ?fel?? 
    felet är att du sätter ultimatum på saker som inte är upp till dig att styra. Du kan inte styra sättet han har sex med sig själv på eller vad han tänder på. Varför? vad man tänder på är inget man själv kan styra över. Du vill begränsa honom från att använda material han tänder på när han runkar. Får du din vilja igenom så kommer det endast leda till bitterhet från hans håll. Alternativet är att han gör det bakom din rygg för du accepterar inget annat. Och nej han har ingen möjlighet att förklara detta för dig för han vet redan att du ser ner på det och inte tycker om det, så det kommer endast leda till negativa känslor från din sida och skuldkänslor från hans. Därav finns det ingen mening för honom att prata om det och försöka få dig att förstå, det kommer ändå inte leda någonstans. Bästa lösningen är att gå bakom din rygg och hoppas på att du inte upptäcker det. 
Svar på tråden Min pojkvän runkar till twerking