Inlägg från: Anonym (Att ni orkar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Att ni orkar)

Min pojkvän runkar till twerking

Varför vill vissa tjejer vara precis allt för killen? Det är en rätt stor uppgift att ta på sig. Alla kommer att se attraktiva människor och gilla det, kanske söka upp några snyggingar på nätet etc.

Att man tror att man är unik och fyller sin partners varje litet begär är bara verklighetsfrånvänt, narcissistiskt, kontrollerande eller så beror det på dålig självkänsla. 

• Anonym (Att ni orkar)

Sanningen är att dom flesta män runkar till porr. Vare sig dom lovat att inte göra det eller inte.

Jag kan dock förstå om det handlar om folk man känner. Även om det oftast är folk man känner som hamnar i fantasins land, så skulle det inte kännas bra om man onanerar till varandras kompisar eller liknande.

• Anonym (Att ni orkar)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 06:53:06 följande:
    Jag förstår att man fortfarande finner andra attraktiva i en relation och jag vet att många onanerar till porr och liknande. problemet just nu är väl de tomma löftena om att han skulle sluta och istället bara kolla på mig, för att sedan försöka dölja de och ljuga om de. hade jag inte pressat ur honom det så skulle han inte ha sagt något. är det okej enligt dig att lova saker som man sedan vid första tillfället väljer att bryta?
    Jojo, men vad hade han för val när han lovade dig detta?
  • Anonym (Att ni orkar)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 07:14:50 följande:
    att han fick material på mig istället, eller att han fick ringa på FaceTime så vi kunde onanera tillsammans. jag var typ aldrig själv hemma nu när jag åkte till min familj så de blev ingen FaceTime men dock så skrev han att han skulle onanera till mina videos, och de gjorde mig glad och tog bort misstankarna om att han skulle ha sökf upp andra, i affekt så sa jag också att jag skulle göra slut om det hände igen men det visste nog båda innerst inne att jag inte skulle kunna göra det, men nu är vi här? 
    Då hade han inget val, bara ett alternativ.

Om han , i er diskussion, sagt till dig att han tänkt fortsätta på samma sätt, vad hade du sagt då?
  • Anonym (Att ni orkar)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 07:30:06 följande:
    Försökt acceptera det, faktumet är att jag under dessa månader har kämpat med att acceptera att det har hänt och vid en punkt så kände jag att jag inte bryr mig. och hade jag inte accepterat det så hade jag gjort slut, men nu när han ljuger, nekar och döljer så skadas ju även tilliten. 
    Dom flesta män som lovar att inte titta på porr gör det för att alternativet ofta är att det tar slut. Det är min erfarenhet.
  • Anonym (Att ni orkar)
    Mkay skrev 2025-05-01 08:05:22 följande:
    Han vågar inte säga som han tycker pga hur du beter dig. Det är på grund av dig och inte något som är fel i hans beteende. Han vill behålla dig och det enda sättet att göra det är att ljuga för du accepterar inget annat. Även om du frågar honom vad han tycker så kommer han ljuga då du redan gjort det väldigt tydligt för honom vad du tycker och att det inte finns något annat som är rätt genom att ge ultimatum. 
    Precis, det blir ett medvetet eller ett omedvetet ultimatum.
  • Anonym (Att ni orkar)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 08:10:54 följande:
    Varför tycker du det? olika saker är olika viktiga för olika personer och just de här råkar vara en dealbreaker för mig, men en dealbreaker som jag skulle kunnat acceptera om det fanns ärlighet och öppenhet. det värsta jag vet är lögner och omvägar, jag är ganska rak och ärlig som person och önskar att min pojkvön kunde vara lika öppen med mig. han fick chansen att berätta att han vill fortsätta men han tog inte den och de är faktiskt inte mitt problem. jag får sätta ultimatum om jag vill, tänk om de här är som otrohet för mig? de flesta sätter ju ultimatum när de gäller otrohet och de är minsann okej. 
    Han kan ju inte vara ärlig, det är hur tydligt som helst.
  • Anonym (Att ni orkar)

TS behöver tyvärr rannsaka sig själv istället för sin partner tyvärr.

• Anonym (Att ni orkar)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 08:24:41 följande:
    Exakt, därför kan han vara ärlig i framtiden så jag slipper pressa fram sanningen ur honom.
    Du har inte fattat något alls och troligtvis kommer det ta slut och enligt dig kommer detta att bero på att han gick bakom ryggen på dig.

Alla har vi vår egen sanning.
  • Anonym (Att ni orkar)
    Viktiga Funderingar skrev 2025-05-02 15:39:46 följande:

Mitt bästa råd till dig är att lära dig twerka och ställa ett ultimatum. Om han inte går med på det, så förtjänar du verkligen något bättre. Du kan säga så här:

"Jag tycker inte att du är ok att du runkar till andra tjejer som twerkar. Nu har jag lärt mig detta och jag ger dig ett val. Antingen nöjer du dig med min twerk eller så är det slut."

Varför blir vissa personers ego så sårat av att dom inte är allt för sin partner?
Svar på tråden Min pojkvän runkar till twerking