Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Min pojkvän runkar till twerking

Anonym (Anonym ts) skrev 2025-05-01 07:27:56 följande:
    om twerking är så viktigt för hans onani, hur kunde han då använda mina videos vid ett tillfälle? och om de är så viktigt för honom, varför kommunicerar han inte det istället för att ljuga och dölja det för mig. de är ju lögnerna och de tomma löftena som gör mest ont, jag hade kanske kunnat kompromissa att han kollar på twerking om han bara kommunicerade med mig, jag är trött på att komma på honom hela tiden. 
    "om twerking är så viktigt för hans onani, hur kunde han då använda mina videos vid ett tillfälle?"

Men snälla du, Otroligt svartvitt tänkande av dig här. Det ena utesluter/innesluter inte det andra per se.

Även om han nu gilla twerking väldigt mycket, så behöver det knappast utesluta att han kan tycka annat är hett och tycka det är okey att runka till till det med..

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (F) skrev 2025-05-01 08:13:43 följande:

Det kanske inte är så konstigt att han ljuger och skäms över vad han såg. Jag tror att män har ett större behov av det visuella för att bli upphetsade än kvinnor. Jag tror att kvinnor använder sig mer av fantasin när de onanerar. Porr och fantasin handlar väldigt sällan att man på något sätt vill byta ut sin partner. Sin egen sexualitet är privat och sedan delar man det fysiska med sin partner. Det är därför samtycke är så viktigt även i en relation. På en nivå måste vi människor få ha en egen del av våran sexualitet i fred. Annars tro jag att det kan skada. Jag tror att väldigt få kvinnor skulle känna sig bekväma med att försvara sina sexuella fantasier för sin partner. Det är ju just deras egna fantasier. Precis som de som tittar på porr känner skam om de blir konfronterade. Tänk om din man plötsligt kom in i ditt huvud och såg allt du fantiserade om och sedan konfronterade det. Jag tror att det skulle vara lite obehagligt. Skulle du istället vara nyfiken på din partners fantasier eller vad de tittar på med öppenhet så skulle din partner säkert berätta det mesta. Men i slutändan så vill du kontrollera hans sexualitet om du säger på vilket sett han ska onanera. 

Word...👍🍻
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Min pojkvän runkar till twerking