Min pojkvän runkar till twerking
Det kanske inte är så konstigt att han ljuger och skäms över vad han såg. Jag tror att män har ett större behov av det visuella för att bli upphetsade än kvinnor. Jag tror att kvinnor använder sig mer av fantasin när de onanerar. Porr och fantasin handlar väldigt sällan att man på något sätt vill byta ut sin partner. Sin egen sexualitet är privat och sedan delar man det fysiska med sin partner. Det är därför samtycke är så viktigt även i en relation. På en nivå måste vi människor få ha en egen del av våran sexualitet i fred. Annars tro jag att det kan skada. Jag tror att väldigt få kvinnor skulle känna sig bekväma med att försvara sina sexuella fantasier för sin partner. Det är ju just deras egna fantasier. Precis som de som tittar på porr känner skam om de blir konfronterade. Tänk om din man plötsligt kom in i ditt huvud och såg allt du fantiserade om och sedan konfronterade det. Jag tror att det skulle vara lite obehagligt. Skulle du istället vara nyfiken på din partners fantasier eller vad de tittar på med öppenhet så skulle din partner säkert berätta det mesta. Men i slutändan så vill du kontrollera hans sexualitet om du säger på vilket sett han ska onanera.