Min pojkvän runkar till twerking
Tycker också du överreagerar.
Jag och min kille är särbo på deltid fast vi har två barn tillsammans (yngsta är bara några månader gammal) och jag vet såklart att han runkar när vi inte är med varandra.. Vad han runkar till spelar inte så stor roll, jag skulle kanske inte vilja se exakt vad det är men vet att det förmodligen är vanlig porr, han har sagt det nån gång men det är inget vi pratar om så mycket.. Så länge det inte går ut över vårt sexliv är det ok. Och det var ganska längesen jag skickade nakenbilder till honom haha , det var mest i början.. Även om jag extraknäcker lite med Onlyfans och sånt (han är ok med det).
Man behöver inte ha koll på exakt vad ens partner gör varje vaken minut tycker jag, så länge någon inte är otrogen på riktigt. Vissa saker är bättre att inte veta om man mår dåligt av det. Tycker faktiskt inte man behöver kolla varandras telefon heller, jag skulle inte vilja att han kollade mig. Inte för att jag är eller skulle vara otrogen, det skulle jag absolut inte men för att jag till exempel inte vill att han ska se allt jag skriver med kompisar om.. Man är fortfarande en person med rätt till privatliv även om man är tillsammans med nån.