• Caralho98

Den fula manliga sexualiteten, eller

Varför ens bry sig? De flesta brudar som faktiskt inte är pryda, och skitdåliga i sängen kommer aldrig skambelägga din sexualitet. Är så jävla töntigt med kvinnor här på familjeliv som "förbjuder sina män onanera" och anser fleshlights vara otrohet samtidigt som de har 100 dildos. Haft en brud som var såhär och hon var den osäkraste, barnsligaste och mest kontrollerande jag träffat. Sexet var värdelöst med. Men aldrig varit något problem med någon annan särskilt inte min nuvarande. Man ska väl vilja bringa sin partner njutning? Skit i vad någon jävla batikhäxa eller moralkärring säger. Att likställa sexbrottslighet med manlig sexualitet generellt är inte bara groteskt det är avhumaniserande. Och nej vi killar är inte "programmerade att knulla allt vi ser heller" även om tyvärr många killar faller för den hjärntvätten så är vi monogama med. Klart tjejer har rätt till sin sexualitet men det har vi med, och de flesta tjejer som är normalfuntade håller med utan tvekan. Att skambelägga sex nästan 2026 är fan askonstigt.

• Caralho98
    Anonym (Invant) skrev 2025-12-27 05:28:14 följande:
    Ändå är det övervägande delen män som våldtar. Det råder nog delade meningar även inom forskning huruvida mannen är monogam eller inte. Jag tycker också ofta jag ser män skriva "Mannens uppgift är att sprida sin säd till så många kvinnor som möjligt". Med tanke på alla sexistiska och perverska män som håller till på bl.a. Tinder får man nog säga att det inte stämmer, Det finns många kvinnor som kan berätta om vilken sorts män de stöter på/ möter där.
    Hej, ja överväldigande våldtäktsmän är män men finns en hel del kvinnor med, jag associerar inte såna bestialiska perversioner med riktig sexualitet, vilket forskning exakt? Jag har alltid levt monogamt, alla mina killkompisar med, är jag intim blir jag kär så bokstavligen omöjligt för mig att ligga runt, mannen ska inte sprida sitt säd kors och tvärs det kan fucka upp genpoolen, ja men oj folk på Tinder ute efter ligg bara? Jag som man kan säga att kvinnor av samma variant finns där med. Men nu har jag tur att slippa den skitappen när jag hittat en så jävla bra tjej 🥰. Jag kommer inte skämmas över att vara en man attraherad av kvinnor oavsett vad du säger så du vet det känns rätt uppenbart att du genuint hatar män ändå då du verkar tycka våldtäktstendenser är en normal del av manliga sexualiteten och inget lokaliserat till just de män som är monster. Och ja monogami verkar påväg att bli krossat är väl därför så många både kvinnor och män bara är ute efter ligg utan mer med det 🤷. Men jag tror hursomhelst monogami är det mest naturliga i en värld som inte är så snedvriden. Och finns ändå fortfarande folk med sunt förnuft och riktiga personligheter vars liv inte handlar om att hata halva mänskligheten, det är lite barnsligt.
Svar på tråden Den fula manliga sexualiteten, eller