• Anonym (Anonym signatur)

Hjälp

Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat ett tag. Vi har pratat om att träffas flera gånger men det har inte blivit av. Vi har pratat om att sova med varandra, ha sex, äta middag ihop,fika och dejta osv. Igår kväll hörde jag av mig till han på snapchat och frågade vad han gjorde jag såg att han läste mitt meddelande men han svarade inte , sen tog han bort mig på snapchat. Jag frågade honom senare igår kväll varför han tog bort mig på snapchat om jag hade gjort något fel. Sen skrev jag att om han tyckte att jag var ful och tråkig så kunde han säga det isåfall. Då svarade han att jag inte riktigt var hans typ men att jag var en fin person. Sen skrev han att han inte hade tid att träffa nån tjej just nu. Men sen la han till mig på snapchat igen igår kväll.  Varför håller han på såhär ? vad vill han egentlige n??

• Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (Hmm..,.)

Han är inte intresserad helt enkelt.

• Anonym (Hm)

Han trodde väl att du skulle förstå piken när han tog bort dig. De flesta gör det, även om det är ett mesigt sätt att avsluta en kontakt eller relation på. Han var ärlig med vad han tyckte men la nog till dig igen för att se schysst ut. Tråkigt, men vi kan inte vara allas kopp te. Jag hade själv tagit bort honom och bara låtit det vara där. 

Svar på tråden Hjälp