• Anonym (Undrar)

Hur tänker Etniska svenskar om Sverige?

Tycker alla Etniska Svenskar att allt är bra i Sverige idag?
    Har alla samma rättigheter?
    Får alla sammasjukvård?
    Får alla pensionärer den pension det är berättiga att få?
    Får våra funktionshindrade det rättigheter det har rätt till?
    Hjälper politikerna våra pensionärer som är HEMLÖSA ?
    Våra fattiga familjer som ska äta rätt har dem råd att köpa mat?

Finns tusen frågor till, men kan nån enstaka svara ens på dessa frågor.

Alla ni som har det gott ställt och är rika undvik att svara Detta gäller bara Svenskar som inte har några rättigheter i sitt eget land.

Ok kan svara att alla ska jobba för att ha en levnads standard, men alla kanske inte kan jobba utan är sjukskrivna och hamnar i kläm. Men ska den människan hamna på gatan när nykomlingar får boende utan prestation......
    Frågorna är många .

• Svar på tråden Hur tänker Etniska svenskar om Sverige?
  • Anonym (A)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-05-03 00:18:47 följande:
    Min skapare. Vem är du och döma korrekt Svenska ??? Du kan lämna tråden direkt,.....
    Det är ett öppet forum.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (A) skrev 2025-05-03 00:23:55 följande:
    Det är ett öppet forum.
    Håller med, men att gå på petitesser hur man skriver är lite löjligt.
  • Anonym (K)

Alla har långt ifrån samma rättigheter. Särskilt människor uppe i koloniserade norr. En välfärd helt åt helvete där man inte ens får tillgång till en tandläkare.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (K) skrev 2025-05-03 00:40:48 följande:

Alla har långt ifrån samma rättigheter. Särskilt människor uppe i koloniserade norr. En välfärd helt åt helvete där man inte ens får tillgång till en tandläkare.

Bra skrivet .....Berätta mer om oss som bor som bor Norr över.....Helt klart har vi ingen tandvård alls utan vi måste åka över till Finland för att få tandvård.

Me berätta sanningen hur det är så folk inte tror att jag driver med dem.
  • Anonym (K)

Haft hål i tanden i två år och jag väntar fortfarande på tid. Fick åka 8 timmar tur och retur för en synundersökning och till Stockholm för att få träffa en ögonläkare.

• Anonym (Svensk)
    Anonym (Hum) skrev 2025-05-02 23:51:20 följande:
    Typ de jag menar trogna å vettiga, dömd för 3 brott är man klar sen släpps aldrig ut å inget lyx fängelse, 
    de är ingen rättigheter att va fri om en bara förstöra och kostar ssamhället massor,
    Att vara lojal med Sverige handlar inte bara om att bo i Sverige , utan minst lika mycket att jobba för att förbättra landet.
    .
  • Anonym (Hum)
    Anonym (Svensk) skrev 2025-05-03 03:41:27 följande:
    Att vara lojal med Sverige handlar inte bara om att bo i Sverige , utan minst lika mycket att jobba för att förbättra landet.
    .
    Ja att va en medborgare med människa helt enkelt,
  • Anonym (Svensk)
    Anonym (K) skrev 2025-05-03 01:10:56 följande:

Haft hål i tanden i två år och jag väntar fortfarande på tid. Fick åka 8 timmar tur och retur för en synundersökning och till Stockholm för att få träffa en ögonläkare.

Varför slösa samhällets resurser på att ha verksamheter där folk inte bor?.

Det är bättre att du åker till tandläkarklininen än att tandläkarkliniken öppnar i huset bredvid dig. Tandläkarkliniken hos dig kommer att vara utan kunder alla de timmar då du och dina grannar inte är i behov av vård. Slöseri med skattepengar.
  • Sk007
    Anonym (Undrar) skrev 2025-05-03 00:18:47 följande:
    Min skapare. Vem är du och döma korrekt Svenska ??? Du kan lämna tråden direkt,.....
    *att
  • Sk007

Jag är hyffsat etnisk svensk och tycker att det svenska samhällets förfall har gått för långt. 
    Skulle något land invadera Sverige skulle jag absolut inte försvara det.

Svar på tråden Hur tänker Etniska svenskar om Sverige?