• Anonym (Detgicksomdetgick)

Det är dags att reda ut detta nu!!! Alldeles för många singel tjejer har massa barn

Hej, 

Vi kan redan konstatera att denna världen går åt helvete. 
    Det finns några få lyckliga par som faktiskt håller ihop... 

Resten är tjejer som har barn och skiter i att ens försöka dejta (har för höga krav). Frågeställningen är väl kanske.... Vad är det för fel på er?!? 

Ni förpestar denna världen och era barn kommer bli mer eller mindre lika fucked up som er för att ni inte "orkade" hålla ut i er relation? Vad var problemet? Och kom fan inte här o säg att det var en toxic relation med misshandel och missbruk för det borde ni väl fattat innan ni skaffade barn ihop? Eller var det bara så att ni sket i faktum och tänkte barn hjälper alla problem? 

Aja nu sitter ni i skiten i alla fall grattis!!! Ni har inte vara gjort välden till ett helvete för massor av killar utan även för era barn hur känns det? 

Ni kommer vara singlar länge för killar föredrar tjejer utab varn och f uped förflutet. 

Men ni kan få en chans o förklara er i denna tråden. 

• Svar på tråden Det är dags att reda ut detta nu!!! Alldeles för många singel tjejer har massa barn
  • Anonym (Singelmorsan livet ut!)

Tja, orkar ni snoppbärare inte steppa upp så orkar vi inte hålla ut!

• Anonym (Man)

Vad sysslar alla dessa män som är pappor till singelmammornas barn med? Dvs männen som inte orkar ta ansvar varken för sitt sexliv eller de barn varit med om att göra.

• Ikaros12

Det här resonemanget förstår inte jag riktigt, men jag stöter på det ibland. Att någon anser att ensamstående kvinnor är helt värdelöst flickvänsmaterial, men samtidigt så är man bitter på att de har för höga krav. I min värld går det inte riktigt ihop. Om de nu är så ointressant, varför lägger man då energi på dessa kvinnor. Personligen stöter jag ofta på fantastiska ensamstående kvinnor i olika sammanhang, som har absolut rimliga förväntningar på en partner. likväl som jag träffar mindre intressanta kvinnor, med eller utan barn. 

• Anonym (Q)

Du har väl inget intresse av att dejta ensamstående mammor så varför är du upprörd? Dessutom påstår du ena sekunden att dessa kvinnor inte ens dejtar för de har för höga krav, i nästa sekund hävdar du att de minsann kommer behöva vara singlar länge för killar vill inte ha dem. Om de inte dejtar är det väl rätt uppenbart att de inte bryr sig om att de kommer vara singlar länge? Att de till och med föredrar att ha det så. Oavsett så har det här väl ingenting med dig att göra, om det nu inte är så att du är bitter över att de här kvinnorna inte vill ha dig. Det finns ett uttryck som går ?surt sa räven om rönnbären?. Eller är det kanske så att du är upprörd över att du som man inte kan bete dig hur som helst och ändå förvänta dig att kvinnan stannar kvar, oavsett om ni har barn eller inte? 

• Anonym (Ella)

Vill du inte dejta ensamstående mammor så låt bli. Se bara till att stanna med dina barns mamma för resten av livet om du någonsin får barn.

Mvh lyckligt gift och barnfri 😁

• Anonym (Hatt)

Den här tråden är enbart skapad för att spola fram incelgänget på familjeliv. Ts tycker säkert att det bara är oskyldigt kul men bidrar till kvinnoföraktsepedemin som råder.

• Anonym (Sanna)

Men putte lille, så bitter!
    Nej, kvinnor vill inte dejta dig och du kommer dö ensam, så vem har fuckat upp sitt liv egentligen?

• Anonym (M)

Misstänker att min son är en betydligt mer lyckad man än TS trots att han växte upp med en ensam mamma. Han gick ut med bra betyg, har fixat jobb och tjejer har han också.

Det kan bero på att han har en sund kvinnosyn efter att ha sett sin mamma fixa precis allt hemma. Tro det eller ej, men tjejer gillar sådana män. 

• Anonym (L)

Mycket tyder tyvärr på att många barn som växer upp med en ensamstående förälder kommer att få alvarliga konsekvenser senare. Många hamnar i passivitet på arbetsmarknaden eller hamnar i kriminalitet så det är klart oroväckande  barnens om man tänker på barnens framtid.

Svar på tråden Det är dags att reda ut detta nu!!! Alldeles för många singel tjejer har massa barn