Nätdejting omöjligt?
Jag har försökt hitta en tjej att dejta via nätet i över tio år men inte lyckats överhuvudtaget. Är det någon kille som faktiskt lyckas få någon framgång på nätet? Jag har testat varenda svensk sida oavsett gratis eller inte.
Jag har försökt hitta en tjej att dejta via nätet i över tio år men inte lyckats överhuvudtaget. Är det någon kille som faktiskt lyckas få någon framgång på nätet? Jag har testat varenda svensk sida oavsett gratis eller inte.
Hur presenterar du dig då? Vad har du för bilder? Vad söker du för kvinnor? Har du skrivit med någon/varit på dejter? Finns det något mönster kring när konversationerna/dejtandet i så fall tar slut?
Har du någon gissning på varför det blir så? Jag tänker att vi alla har ju våra svaga sidor, och det är ju bra att veta om sina egna. Har någon tjej hintat om varför hon inte vill ses?
Vilka tjejer swipar du på/skriver du till? Är det sådana tjejer som du är målgrupp för?
De flesta av mina vänner som varit singlar de senaste typ 10 åren har träffat nya partners via nätdejting, så det är klart att det går.
Hur har du det med kompisar/kollegor? Har du ett bra umgänge? Kan någon av dem hjälpa dig med tips?
Har du provat om det funkar?