Det är inte bara gubbar som blir tillsammans med Asiatiskor
På vilket sätt skulle svenska tjejer brista i respekt för sina män? Inget jag har märkt av iallafall.
På vilket sätt skulle svenska tjejer brista i respekt för sina män? Inget jag har märkt av iallafall.
Kan tala om att detta även är ett mycket vanligt fenomen bland Svenska kvinnor i vissa delar av världen, en vännina till mig flyttade till London för att jobba där kom hon i kontakt med grupp Svenska tjejer som umgicks flitigt med ett gäng överklass killar.
Så gott som samtliga var attraktiva och sociala tjejer i 25 års åldern och nästan samtliga gifte sig med betydligt äldre (ca 10 år) välbärgade män och dessa män var defintivt inga killar som hade varit aktuella för dessa tjejer om det varit vanliga svenska medelklass män, både socialt och utseendemässigt var det ett gäng riktiga nördar. Men för ett bekymmersfritt liv där man aldrig behöver oroa sig för pengar så var dom uppenbarligen beredda att sänka kraven rejält.
Så sluta hacka på asiatiska kvinnor, dom flesta Svenska kvinnor agerar på exakt samma sätt, enda skillnaden är att Svenska kvinnor sällan kommer i kontakt med män som är såpass mycket rikare att det börjar spela roll.