Det är inte bara gubbar som blir tillsammans med Asiatiskor
Funderar faktiskt på att på lite sikt söka efter en asiatisk kvinna. Har inga problem alls att få tag i svenska kvinnor, om jag hade varit ute efter det. Är gift sedan många år men händer ganska ofta att kvinnor som jag ser på stan visar intresse med blickar, leende. Måste därför skilja mig först... en sak i taget.
Jag är 50 men har en fysik som lika gärna hade kunnat sitta på en vältränad 30-åring. drar in 7 siffriga inkomster om året, har några miljoner i sparkapital, är social, får lätt omgivningen att skratta och har lätt för att prata med andra människor. Har alltid haft höga krav på mig själv och de runt omkring mig men har länge upplevt att frun är för trött, för lat och gör alldeles för lite i hemmet. Det är jag som fixar det mesta i hemmet och med barnen, förutom att driva mitt företag, sköta och sköta mitt vanliga arbete. Jag söker en partner som matchar mig energimässigt, inte en soffpotatis, och en partner som inte är rädd för att ta tag i hushållsuppgifterna när så behövs. Det skulle frigöra tid för mig som jag kan spendera med henne istället för att fixa mat, diska, dammsuga, rensa ogräs, rensa avlopp eller något annat...