Det är inte bara gubbar som blir tillsammans med Asiatiskor
Jag ser inte ner på kvinnorna, utan tänker att dom gör helt enkelt vad dom tror kommer bli bäst för dom själva. Och deras familj. I det långa loppet. Även om det då kan kosta dom dyrt i ren emotionell skada.
Däremot går det inte att förneka faktumet, att en övergripande majoritet av männen som man ser dessa kvinnor med. Inte på något plan, matchar kvinnan. Vilket gör att det blir så fruktansvärt uppenbart, vad det är som egentligen pågår. En del män är kanske naiva på riktigt, och tror att den vackra, unga kvinnan, är kär och älskar dom. Men det finns inte en chans, att merparten av männen är så korkade.
Vilket då leder till det jag anser är äckligt och förkastligt, med dessa män. Dom vet att dom köper tillgång till kvinnan, köper hennes kropp, köper hennes tid. Eftersom att dom då just har något, som hon har svårt att hitta bland männen i sitt eget land. Särskilt män i och kring hennes egen ålder, och rank i utseende.
Vist ser man ibland någon yngre västerländsk man, med en asiatisk kvinna. Men alltså. Ja. Nej. Jag köper inte att den vackra kvinnan, skulle välja en rultig tjock gris som fan knappt verkar kunna kamma sig och än mindre klä sig lämpligt för sin kroppshydda. Det senaste sådant paret jag såg, det var omöjligt att inte stirra.
Tänkte bara att, jag hoppades för hennes skull att det inte är långt kvar till uppehållstillståndet. Så hon kan dra ifrån äcklet.
Jag vet inte riktigt hur man faktiskt kan med sig, att ligga med någon och inleda en relation med denna. Med gott samvete. Där risken är otroligt stor, att hon endast ställer upp på upplägget. Pga pengar/hopp om ett uppehållstillstånd. Man utnyttjar någon i beroendeställning. Medvetet. Jag har jävligt svårt för detta. Att man under dom förutsättningarna känner sig okej med, att utnyttja någon sexuellt på det viset.
Jag har sett par där det varit uppenbart jämlikt, lyckligt och äkta. Men, dom går fan att räkna på en hand. Tyvärr.