Det är inte bara gubbar som blir tillsammans med Asiatiskor
Alltså ja och nej. Många väljer ju efter vem de blir attraherade av och / eller kära i. Och då kan det ju ha funnits många andra som är bättre på pappret. Nu när jag sitter och ammar min yngsta efter en lång dag med trots från 3-åringen som bland annat ställde till en scen och sprang iväg så fort han kunde i mataffären när jag hade bebisen i bärsjal.. medan pappan är ute och dricker öl med en kompis .. då tänker jag att jag nog kunde valt någon bättte. Så nej det blev inte han för att han var den absolut bästa på alla sätt som jag kunde få :) Och det kanske var samma för honom..vad man nu definerar som bra. Någon som gnäller mindre kanske. Men vi blev kära i varandra.
Sen finns det såklart många som är väljer någon för att de inte har bättre alternativ också men inte alla. Många tjejer jag känner är med killar som jag skulle säga är under deras liga och det handlar absolut inte alltid om att de är med dom bara för pengar eller nått sånt utan ibland blir snygga tjejer kära i fula killar och ibland är det tvärtom. Men oftast har man väl hyfsat koll på av vilken anledning folk är tillsammans .. Ser man en 60-årig fet svensk gubbe med en söt Thailändsk 30-åring till exempel så är det nog oftast inte för att hon är kär i honom.
Man kan lika gärna skrika ut : "Jag är avundsjuk!!!!"
Ser man däremot en ung svensk slyna, golddigger utan utbildning så vet man att hon är lycklig när hon har snärjt en äldre respekterad välutbildad gentleman.