Det är inte bara gubbar som blir tillsammans med Asiatiskor
Träffades på en konferens i australien båda i 30 års åldern och hade redan
relation på var sitt håll.
Hon är ortoped och tjänar säker dubbelt mot lillbrorsan.
I en sån situation kan jag nog lova att inte många dömer honom , varken kvinnor eller män.
Min åsikt när det gäller det där är att det känns lite obehagligt när nån (man eller kvinna) åker till ett land där många har det sämre ställt bara med syftet att hitta en partner att ta med sig hem. Kan vara en man som åker till Thailand eller kvinna som åker till Gambia till exempel.
Men om en man till exempel är i Thailand och jobbar eller är där på semester och träffar en kvinna som han blir kär i och hon blir kär i honom så är det absolut inget konstigt eller fel med det.
Men överhuvudtaget, det är såklart ok att ha preferenser och tycka att ett visst utseende är attraktivt till exempel. Men man blir ju kär i en person. Jag föredrog svenska killar men min nuvarande partner som jag har två gemensamma barn med är halvgambian, vi träffades genom en vän och började umgås och sen dejta. Det är såklart inte samma sak som att jag skulle åkt ner till Gambia och tänkt att jag ska hämta hem en kille därifrån. Precis samma sak gäller för män. Dömer absolut inte svenska män som är med asiatiska tjejer om det är så att de helt enkelt har blivit kära i varandra.