Inlägg från: Anonym (Hmm..,.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm..,.)

Hur hade ni reagerat?

Jag hade många playdates när mitt barn var förskolebarn. Främst med en ensamstående pappa då våra barn var "bästisar". Han var både väldigt snygg (jag också på den tiden) och supertrevlig, barnen hade jättekul ihop.
    Men skulle han bjuda på middag med öl/vin och mer fokusera på oss än på att underhålla våra barn hade jag backat rejält. Det hade känts jättekonstigt. Nu var vi båda singlar men hade jag haft en partner och det kommit på tal hade jag självklart tackat nej till det.
    Är pappan singel?

Nån form av intresse finns garanterat mellan dem. 

• Anonym (Hmm..,.)
    Anonym (sötkaramell) skrev 2025-05-06 12:45:28 följande:

Han har partner på annan ort.  

men varför låta mig träffa honom?

Och varför skriva så här ?nästa gång ?hans dotter? är hos dig så bjuder jag på käk och allt det där?

hans svar
    okej 🥳 😀

hon vet om att jag sagt att om tillit. Förtroende ärlighet etc bryts. (vilket det gjorts tidigare) så är det slut. 

Som sagt. Det du skriver gör mig faktiskt lite förbannad å dina vägnar. Hade definitivt gjort slut!

Så kan de 2 leka ifred, ungarna verkar ju verkligen inte vara prio vid deras dejter. De har romantiska middagar (hans partner bor på annan ort och du är praktiskt nog bortrest precis just då), barnen får roa sig bäst de vill på egen hand.

Så tolkar jag detta och hade aldrig accepterat det!
  • Anonym (Hmm..,.)

Du gör såklart helt rätt.

Bara vänta ut tills dem erkänner sin relation och gör slut. För det är självklart att de flirtar och nåt är på g, alternativt troligen redan gått för långt..

• Anonym (Hmm..,.)
    molly50 skrev 2025-05-22 14:55:45 följande:
    Men vill du att din dotter ska växa upp och lära sig att det är så här ett förhållande ska se ut? För det är ju vad hon kommer att lära sig.
    Och barn är inte dumma. De märker om deras föräldrar inte mår bra även om de inte visar det utåt.
    Jag förstår att det känns jobbigt. Men träffa dottern får du ju. Om än kanske vv.
    Det kan inte din sambo hindra dig från.
    Vad menar du? Det är ju flickvännens dotter, inte ts. Det är nog inte troligt att ts kommer träffa dottern när det är slut.
Svar på tråden Hur hade ni reagerat?