Inlägg från: Anonym (GIft) |Visa alla inlägg
  • Anonym (GIft)

Kan inte ha samlag

Jag gissar att du är ganska ung och i så fall kan det ligga i något det de andra föreslår, att vänta. 

Men även senare i livet kan kvinnor ha problem med att bli "uppvärmda" och våta. I vårt äktenskap är erfarenheten att glidmedel är väldigt användbart. Inte bara för penetrationen utan allra mest för förspelet. Med glidmedlet blir smekningarna där nere behagligare och hjälper min fru att komma i stämning så att allt blir skönare för henne sen. 

Penetration är bara en liten del av att ha det mysigt och skönt ihop. Fokusera på att gosa och när ni inte kan låta bli varandra, hitta sätt att göra det skönt och mysigt snarare än att hänga upp er på att det ena måste in i det andra. När han kan smeka (eller slicka) dig utanpå tills du inte vet var du ska bli av för att det är så skönt, då kan ni börja fundera på penetration. Penetration innan man nått dit är inget värt. 

• Anonym (GIft)
    Anonym (Jas) skrev 2025-05-06 17:46:21 följande:
    Han vill kanske ha tillbaka något om han vill smeka mig så det blir för båda eller blir kår av det. Det jag känner att jag inte vill ge är oralsex, det tar bara emot mycket mentalt. Dock har jag inget emot att att få
    Personligen tycker jag det är mysigt att bli runkad. Han får nöja sig med det medan ni mognar in i det. Det kan vara frustrerande för honom när han vill mer, men älskar han dig på rätt sätt så kan han hålla ut. 
Svar på tråden Kan inte ha samlag