Anonym (Ardna) skrev 2025-05-13 09:35:07 följande:
Mensen är här, förstår inte att jag vill ha den oftare. Känns så hopplöst inför detta försöket. Trodde jag skulle kunna göra en äggledarspolning men tydligen behövs klamydia och gonorré test först och det tar några dagar ju så kommer inte kunna boka in denna cykeln 😐
Läkarbesöket igår kunde inte se om jag hade äl förra månaden eller inte och tycker det är för tidigt att gå in med letrozol i vilket fall.
Ska försöka koppla bort det lite och testa att låsa ut mobilen ur sovrummet för bättre sömn och hoppas det kan hjälpa ägglossbingen ❤️
Tanken med att bara ha ett barn är lockande, jag är så skadad från när vi försökte med sonen att jag bara är stressad över om det kommer gå igen.
Usch vad tufft att läsa. Förstår att det känns jobbigt när det inte blir som man tänkt sig ❤️ Hoppas du får en snabb tid för spolning efter svar från testerna!
Blir själv väldigt påverkad av typ mobilen så förstår dig i ditt resonemang. Får sätta gränser för mig själv hur mycket jag får lov att googla och hålla på som en tok under lutealfasen.... ????
Håller alla tummar för dig och kommande ägglossning!