Anonym (Önskan97) skrev 2025-06-01 19:22:10 följande:
samma här! Vi är inne på 8e försöket för första barnet. Köper barnkläder då och då för att trösta längtan lite haha, längtar så himla mycket till att det blir vår tur! 💕Tempar också och en app säger ons och den andra fre-sön. Har också låtit bli ÄL-test ett tag för blev stressad av det men kör nu cb advanced för första gången, än så länge bara tom cirkel.
Vi får följas åt, lycka till till oss 🙌
Åh, nu är det väl ändå vår tur?? <3 Vi försöker också för första barnet. Spännande att testa cb advanced! Har förstått att många tycker om de testerna!
Vad mysigt att köpa lite kläder, jag har inte vågat sen jag fick missfall och det kändes som att jag hade 'jinxat' det då när jag redan hade köpt grejer. (men så funkar det ju givetvis inte och jag är helt för att leva i nuet och i det hoppfulla!!!!) Men går förbi de avdelningarna och drömmer lite, gör gilla-listor på Sellpy och sånt 'oskyldigt' för att känna mig lite hoppfull. Såg någon inspirerande video på sociala medier här om dagen med typ budskapet 'Vad skulle du göra idag om du visste att det faktiskt funkade? Att det kommer bli verklighet!' och det har typ hjälpt att tänka lite på det för min oro. Ja, inte skulle jag oroa mig för om det nånsin kommer gå för oss. Och jo, nog hade jag gått och köpt en söt liten body eller små strumpor. <3
Hoppas på en glad sommarstart för oss alla med plusregn!