Inlägg från: Haringenfantasinuheller |Visa alla inlägg
  • Haringenfantasinuheller

BIM juni 2025

1-3/6 A-Ö
    6/6 Valentines
    8/6 Majsipajsi
    9/6 Enlitentill
    9/6 Vallmo93
    9/6 Haringenfantasinuheller 
    11/6 Nanathalie (preliminärt)
    13/6 litentott
    12/6 Sarasi
    18/6 Ardna
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    21/6 Siripiri 🌸
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibellii

Har 3 barn sen innan, fick ett MF i januari så kanske finns det någon här som hängt i samma trådar innan. Jag tror att jag kan ha ägglossning idag. Mannen och jag mös till det igår. Fick en liten blödning och nu på kvällen har jag sån molvärk. Har någon varit med om något liknande? Med den yngsta så visste jag att jag blev gravid, men nu känner jag mig förvirrad av min egna kropp. Hade en spiral efter den minsta (Hon blir 4) och sen jag tog ut den i oktober så har min mens ballat ur fullständig. Jag håller mina tummar för alla här.

Idag var det som att öppna en kran och det forsade blod. Jag är så less på den här kroppen och hur ur balans den är. Hur långt efter missfall har era cyklar blivit "normala" igen? Har någon några tips på hur man får bra koll på äl? Jag börjar ändå tappa hoppet om att få en till och det gör mig så ledsen. Även om jag är otroligt tacksam för dom jag har.

Jag håller tummarna för er andra.

Även om jag började blöda så följer jag tråden. Jag kan ändå inte sluta tycka att det är spännande att följa er. 

Jag fick ju en blödning 12 som varade i fyra dagar. I måndags så fick jag en rejäl blödning så pass så att jag blöder igenom allt. Så har det varit en gång om dagen sen dess men inget blod imellan dom rejäla blödningar. Igår vaknade jag av att sägen var full av blod, sprang på toa och det forsade ut blod och jättestora klumpar. Just vid blödningar så får jag som en kramp i magen. Sen är det inga symptom alls förrän nästa blödning.
    Ringde till KK och förklarade läget och hon frågar om jag är gravid!? Har du tagit något test? Har du några symtom?
    Äää nä ett test för mig blev uteslutet efter alla blödningar. Jajo illamående men det har jag ibland, sjukt ömmabröst är väl det som skulle kunna vara symtom men det kan man ju ha vid mens också.
    Jag ska ta cyklo-f mot blödningarna och ett gravtest och fick en tid till dom på måndag.

För mig känns det uteslutet att vara gravid och skulle bli så chockad om jag är det.
    Har någon varit med om något sånt här?
    Min första tanke är ju att det är något fel på mig. Endometrios, hormonrubbning osv.

(Kanske är detta inte så intressant men ni känns så peppande och omtänksamma mot varandra så ville skriva av mig lite)

Sarasi skrev 2025-06-03 13:10:27 följande:
    Jag tänker ifall det är ett tidigt missfall så att du inte ens vetat att du är gravid. Låter som lite mycket blod för att vara blödning under pågående graviditet men vad vet jag. 
    Det är otroligt mycket blod för att vara en graviditet. Jag har ju haft missfall några gånger o senast i januari och det är inte på det sättet heller. Men jag antar att det finns många olika sätt att genomgå ett missfall på också.  Jag hade en sån här rejäl blödning med min dotter som nu blir 4år. Jag ville mest se om någon varit med om något liknande här.

Håller verkligen tummarna för er som är här! 
    Hoppas att ni får fina plus! 
    Anonym (LÄNGTAN EFTER NR 3) skrev 2025-06-03 13:40:10 följande:

Jag hade tagit ett graviditetstest for att se om det är väldigt svagt hade jag tolkat det som missfall och starkt att du är gravid. Låter som väldigt mycket blod (för mycket för vanliga mens i mina öron) 🌸

Jag ska ta ett gravtest imorgon och se även om jag inte tror att jag är det för att dom vill veta inför måndag. Men jag är orolig för anledningen till blödningar. Har aldrig varit med om något liknande och mängden. Jag fick skura både badrum och sovrum och vägen där imellan.
    Jag tycker att set är konstigt att det är långa pauser imellan blödningarna. Jag tror att det är slut och det går ca ett dygn till nästa störtblödning.

Kvinnokroppen är inte alltid så lätt även om den kan göra sjukt grymma saker :)

Jag har iaf fått svar nu. Jag var såklart inte gravid med alla blödningar. Jag har däremot rester kvar sen mitt missfall i januari. Har också fått ganska lågt blodvärde då kroppen försöker stöta ut det sista själv men inte lyckas. 

Lycka till alla! Och stort grattis till er som fått plus. Vi andra kanske ses i en tråd längre fram :)

studerade skrev 2025-06-10 19:36:43 följande:
    Grattis kan inte bli tydligare än så ❤️❤️❤️
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-06-10 19:29:35 följande:

Jag har iaf fått svar nu. Jag var såklart inte gravid med alla blödningar. Jag har däremot rester kvar sen mitt missfall i januari. Har också fått ganska lågt blodvärde då kroppen försöker stöta ut det sista själv men inte lyckas. 

Lycka till alla! Och stort grattis till er som fått plus. Vi andra kanske ses i en tråd längre fram :)

Jag hade samma fick ett missad abortion i slutet dec/början januari och gick länge utan mens och med hcg kvar  i blodet. De var i mitt fall resterna som störde ut, fick en skrapning och blev gravid direkt som idag är en 4 åring pojke 👦 håller tummarna för dig 

Men jag har haft mens som vanligt och inget test har visat positivt. Kanske är det därför det inte har blivit ett plus? Hur som helst så hade jag ju varit nojig över att vara gravid och ha rester kvar. Denna månaden har det verkligen blött. Men skönt att ha ett svar. Tack snälla du och stort lycka till för dig.
Svar på tråden BIM juni 2025