BIM juni 2025
Hej hoppar in här ifrån maj tråden. Efter en otroligt sen mens kom den nu till slut. Denna gång ska jag beställa ägglossningstest och så jag får lite bättre koll.
6/6 Valentines
9/6 Enlitentill
Hej hoppar in här ifrån maj tråden. Efter en otroligt sen mens kom den nu till slut. Denna gång ska jag beställa ägglossningstest och så jag får lite bättre koll.
6/6 Valentines
Jag tar bort mig från listan. Har inte fått min mens som jag trodde, vara spottings. Något stämmer inte för är inte gravid men får ändå inte mens så jag skiter i detta ett tag. Känns inte ens kul längre... sorry för negativt inlägg men lycka till, till er andra ❤️
6/6 Valentines
Bara för att jag gick ur listan och tänkte skita i allt så kom mensen nu 😅😂har aldrig haft sånt här krångel. 10 dagar sen, super konstigt.
Verkar den vara på riktigt denna gång?
då får du spara teststickorna du beställt till nästa månad istället med förhoppningen om ett plus :)
Ni som använder cb advance ägglossningstest. Vilken dag i cykeln börjar ni testa?
Dags att börja med ÄL tester i dagarna men är osäker på hur det kommer gå denna månad. Enligt appen har jag äl på tisdag nästa vecka då sambon jobbar sena skiftet, och nu i helgen ska han träffa vänner där det innebär cigarrer och alkohol. Inte precis bästa förutsättningarna för bra spermier och jag hade helst velat köra varannan dag från fredag men det kommer ju inte gå nu. Har jag tur så är han pigg nog för det på söndag och sen måste jag hålla mig vaken tills han kommer hem nästa vecka. Kommer bli toppen.
någon annan med skiftarbete som ställer till det?
Fick min första blinkande gubbe idag. Men har mycket fertilt sekret och min temp har droppat lite (enligt klockan) så det är väl inte helt tillförlitlig. Men ska försöka få till det idag så jag inte missar min chans. Och hoppas att det räcker som försök 😅
Idag var det som att öppna en kran och det forsade blod. Jag är så less på den här kroppen och hur ur balans den är. Hur långt efter missfall har era cyklar blivit "normala" igen? Har någon några tips på hur man får bra koll på äl? Jag börjar ändå tappa hoppet om att få en till och det gör mig så ledsen. Även om jag är otroligt tacksam för dom jag har.
Jag håller tummarna för er andra.