BIM juni 2025
jag lägger in mig även om mensen inte startat än så får säkert korrigera.
4/6 Sarasi (preliminärt)
11/6 Nanathalie (preliminärt, beror på hur kroppen beter sig efter missfallet)
jag lägger in mig även om mensen inte startat än så får säkert korrigera.
4/6 Sarasi (preliminärt)
Uppdaterar listan eftersom mensen var sen denna månad.
6/6 Valentines
12/6 Sarasi
Bara för att jag gick ur listan och tänkte skita i allt så kom mensen nu 😅😂har aldrig haft sånt här krångel. 10 dagar sen, super konstigt.
Verkar den vara på riktigt denna gång?
då får du spara teststickorna du beställt till nästa månad istället med förhoppningen om ett plus :)
Dags att börja med ÄL tester i dagarna men är osäker på hur det kommer gå denna månad. Enligt appen har jag äl på tisdag nästa vecka då sambon jobbar sena skiftet, och nu i helgen ska han träffa vänner där det innebär cigarrer och alkohol. Inte precis bästa förutsättningarna för bra spermier och jag hade helst velat köra varannan dag från fredag men det kommer ju inte gå nu. Har jag tur så är han pigg nog för det på söndag och sen måste jag hålla mig vaken tills han kommer hem nästa vecka. Kommer bli toppen.
någon annan med skiftarbete som ställer till det?
Hoppas det stiger på äl-stickorna snart. Än så länge ingen ökning och missade testa under helgen eftersom vi hade besök. Men hoppas jag inte missat själva äl för i så fall kommer jag vakna mitt i natten flera nätter nu i onödan (sambon jobbar skift).
hoppas det går bra för alla som har sitt fönster nu <3
Det här kommer bli en låååång vecka. Får ju bryta sömnen för att kunna dansa med sambon när han kommer hem. Tur att jag inte har några patienter denna vecka i varje fall som kommer drabbas av att min hjärna är seg.
Det är ju så man vill att de ska bli, då är det ingen tvekan om det är positivt eller inte 😍 Jag får så med e@h men aldrig med rfsu, då blir strecken lika starka på sin höjd om ens det.
Så skönt att höra! Jag har visserligen inte kunnat testa regelbundet över helgen och även idag blev det helt fel tid så har inte kunnat se någon stegring. Men även förra månaden jag testade så blev det ingen riktig stegring med rfsu. Får kanske skaffa andra stickor sen.
vet du om det är några äl-stickor man kan testa med direkt på morgonen? För jag kan inte testa under arbetsdagen och kvällen blir så olika tider varje dag.
Vilka tydliga ägglossningstest flera av er får! Jag har enbart fått det den gång jag tagit ägglossningsspruta.
Nu är jag mycket förvirrad om ÄL redan varit. Min temp gick upp redan dag 8 i cykel och har hållit sig där. På bild ser ni mina ÄL tester.
Vad tror ni? Spökar kroppen eller har jag missat ÄL?
Kan inte riktigt tyda övriga symptom, om ÄL skett eller inte ❤️

Jag hoppar över här från majtråden.
Har ännu inte fått min mens, negativa gravtest och min första riktiga mens efter p-piller som jag inväntar. På torsdag har det gått 5 v sen mensen jag fick när jag slutade med ppiller (antar det inte var någon ägglossning i den mensen)
Tror aldrig jag velat ha mens så mkt som nu, så jag kan se att min kropp fungerar någorlunda.