BIM juni 2025
Ni som använder cb advance ägglossningstest. Vilken dag i cykeln börjar ni testa?
Ni som använder cb advance ägglossningstest. Vilken dag i cykeln börjar ni testa?
Är det någon som förstår sig på cb digital??
Igår fick jag fast smiley(maximal fertilitet) på ägglossningsstickan. Den är ju fast på skärmen i 48h. Men jag hade en till behållare som jag använde imorse och då var cirkeln blank. Ikväll när jag använde behållaren igen blinkade plötsligt gubben (fertil). blinkande har man väll bara innan den fasta smileyn eller? jag har ju inte spårat min ägglossning ännu Varpå jag använder cb digital för att hitta den. Under förra cykeln fick jag tre fasta gubbar.🤷🏻?♀️ jag hänger inte med och blir inte klokare av testet!
Finns det någon/några här inne som förstår sig på cb digital och varför jag hade fast igår kväll och blinkande ikväll?
Lycklig tjej som fått en blinkande smiley ikväll!!
Hur ofta brukar ni ha sex när ni har hög fertilitet? Varje dag? Förstår att ägget släpper inom 24-48 Tim nu?
Måste bara få dessa ungar i säng å ha energi sen för lite mys hehe 
och ja jag gömmer testet i en skafferi låda från barnen haha! :)
Idag känner jag mig lite ledsen.
Min temp har droppat i flera dagar nu så känner mig väldigt orolig för missfall. Står också fortfarande 1-2 veckor på cb veckoindikator.
Vet att man inte ska ta ut något i förskott, men detta känns ju verkligen inte bra 😭
förstår din oro, det är fruktansvärt i början när man inte märker en tydlig stegring. Jag var besatt av att testa stickor och jämföra styrkor så förstår dig ❤️ hoppas verkligen att det går bra för dig. Vet inte hur långt från befruktning du är, men vet att veckoindikatorn mäter Hcg på ca 500 för att v2-3 skall visas. Det kan ju ta 72h innan hcg fördubblas så du kanske är på väg dit? Finns det någon möjlighet att din ägglossning vart några dagar senare än du trott? Det kan ju också spela roll ❤️
Min sambo får prestationsångest av detta märker jag verkligen. Kanske inte ska informera han om när det är fast smiley tror jag 
okej spännande!
haha exakt , samma här 😂 han visste att jag testade men berättade aldrig vad testet visade 😊 det var mer för han inte tycker om när liggandet blir schemalagt typ. Och jag håller med han!

Grattis Hoppaspåtur! 💕
För mig blev lyckan väldigt kortvarig 😭 fick som mensvärk igår kväll i ca 2 min, gick och kissa och ser då ca 2 droppar blod och en klump mörkrött torkat blod (ca0,5-1cm). Låg sen bara och vänta på att börja blöda men det har inte kommit än. Idag känner jag mig inte lika gravid tyvärr, mindre ömma bröst iaf 😢 ringde barnmorska och de kommer inte göra något, borde jag be/kräva något? Jag är så arg på mig själv att jag ringde igår och skrev in mig, tänk om de kommer börja om med ?ett års försök? nu. skulle inte ringt😭💔
Hej!
Har följt den här tråden lite och hejar på alla och önskar grattis till alla +! Jag fick + för en vecka sen men kan inte sluta testa för nojar så mycket? Hur tycker ni det här ökningen ser ut? Det är mellan 11-17 dp, torkade prover.
Vill oxå önska alla grattis som fått plus! Har inte följt tråden så mycket ännu och har inte vågat skriva då vi fått 6 tidigare missfall. Så för oss är det verkligen ingen garanti.
Visar oxå mina stickor från DPO 11-21.
Dem har ökat men är rädd att dem inte blivit tillräckligt starka tillräckligt snabbt. Önskar oxå lite tankar från er som anonym2, tycker för övrigt dina test ser fina ut.

Grattis! Tack för peppen! Hoppas såklart att det är något. Förra gången ökade när jag fick ett av missfallen så ökade det tillslut men det var väldigt ojämn ökning.
Har du några symtom än? Och när började dem? :)
Tack! ❤️ hade också ett missfall månaden innan jag blev gravid, det satte en del oro i mig med. Svårt att inte bli orolig när man vart med om det tidigare!
ja mina symptom började några dagar efter BIM. Trötthet som inte går att sova bort och som fortfarande sitter i, behöver ta en nap mitt på dagen ibland trots att jag snittar 12 timmar sömn per natt nu. Har haft semester i tre veckor så har kunnat sova på 😂 började känna ömma bröst tidigt, ont i huvudet varje dag sen BIM typ. Typ som spänningshuvudvärk. Nu på senare veckor är jag torr i munnen, täpt i näsan, ömma nipples och bröst fortfarande. Hade växtvärk i benen nån dag i v6 som jag läste beror på att blodkärlen vidgas. Något jag märkte tidigt också var min sjukliga irritation på allt 😂 har sluppit illamåendet så det är jag tacksam över! Är alltid hungrig men aldrig sugen på nått.. ja listan kan göras lång haha
hoppas du har ditt guldägg nu & att allt kommer gå bra för dig! 🌷