BIM juni 2025
Hoppar in här i tråden 😍
14/6 lamaja
Hoppar in här i tråden 😍
Det är minst sagt spännande här idag! Jag får skuggor på babyplan hela tiden 🙈 men ändå inte så att jag kan säga att det är ➕ ett abblo från i morse har också torkat med en linje.
Är inte säkert att det syns med fl bildkvalitet men testar. Kanske någon som vill se 👀

Vad tror ni om detta? Det är en liiiten skugga som fångar mitt öga. Ser nån av er?🙈
Rädd att jag inbillar mig. Är bara ÄL+8 enl. NC, men kunde inte hålla mig.

ÄL+8 idag och jag är väl dum i huvudet som testar så tidigt men kändes kul trots att jag inte alls har några förväntningar då tempen inte är högre än vad den brukar och noll symtom? men kul att testa. Nu har jag ju satt mig i den här sitsen att jag velar fram och tillbaka på om jag såg nåt på morgonens test eller inte. Inbillning? Synskadad? 😂 Ja nu är det ju bara vänta och se om fler test framöver visar nåt eller inte.
Ser ni?
Mitt supersvaga test igår verkar kanske vara nåt för dagens test visar ett tydligare streck. Fortfarande svagt förstås, bara ÄL+9 idag men jag tror att det är något på gång 😭👏🏻
Får hoppas det fortsätter åt rätt håll nu. Hade varit magiskt om regnbågen är påväg 🙏🏻🌈????
Grattis till starkare plus Enlitentill, vet känslan när man känner att det går åt rätt håll, längtar dit själv nu 😅
Igår eftermiddag hade jag ett raseri utbrott (pms). Det rasade inom hela mig. Den var väldigt likt dem jag haft med mina grabbar. Ser jag i synvilla eller är det bara önsketänkande från min sida? Är trots allt bara på äl+6 idag och det är även urin på kvällstid. Har heller inte hållit mig mer än två timmar. Ser ni något? 😂😂😂
Tog en ny bild...såhär ser det ut nu...Detta är ju dock efter test tiden gått ut nu istället...