Inlägg från: Anonym (Amanda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Amanda)

BIM juni 2025

Lägger in mig i listan! Ägglossningen borde vara när som helst nu. Vi har försökt lite till och från i över 2 år, så den 17/6 har vi ett besök för provtagning inför fertilitetsutredning. Så har inte så höga förhoppningar, men vi tänkte fortsätta försöka under tiden vi väntar. 

BIM lista Juni 🌷

1-3/6 A-Ö
    6/6 Valentines
    8/6 Majsipajsi
    8/6 Flowwer
    9/6 Enlitentill
    9/6 Vallmo93
    9/6 Haringenfantasinuheller 
    11/6 Nanathalie (preliminärt)
    11/6 Annpor
    13/6 litentott
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    18/6 Ardna
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1

• Anonym (Amanda)
    Siripiri skrev 2025-06-04 20:38:37 följande:

Kul med fler plus i tråden 😍 

Var och tog prover idag för fertilitetsutredningen, blev typ 15 rör 😂 Ska bli spännande att se vad det visar. Tyvärr så tar det 6-8v att få svar på en av delarna i utredningen, den som är mest intressant 🙃

Men oj vad mycket! jag ska iväg den 17/6 för att ta prover inför en fertilitetsutredning. vilket prov va det som skulle ta 6-8 veckor? va det bara blodprover du fick ta nu vid första besöket eller va det något mer? 
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-07 16:37:53 följande:
    Babyplan är 10, på premom och pregmate som mäter 25 har de torkat med något vvvvvfl.
    Får jag fortfarande linjer i morgon bitti har jag first response som mäter från 6.3 så hoppas de ska bekräfta isåfall 🙏
    Vart har du köpt testen från first response? 
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-08 16:53:59 följande:
    På amazon. Men skrev faktiskt ett mail till Meds apotek i förra veckan och bad dem överväga att ta in dem eller åtminstone cb tidiga med röd linje istället för blå. Från Amazon tar det lång tid att få hem det, hade vart så nice om man kunde få hem det snabbare 🤗
    Anonym (Ardna) skrev 2025-06-08 16:53:59 följande:
    På amazon. Men skrev faktiskt ett mail till Meds apotek i förra veckan och bad dem överväga att ta in dem eller åtminstone cb tidiga med röd linje istället för blå. Från Amazon tar det lång tid att få hem det, hade vart så nice om man kunde få hem det snabbare 🤗

Så då hinner jag inte få dom under denna vecka då? Om jag beställer idag. är på ÄL+6 idag och BIM på lördag 14/6, kanske till och med söndag 15/6. så skulle vilja ta ett test i mitten/slutet på veckan. 
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (A-Ö) skrev 2025-06-10 18:07:43 följande:

Nu tog vi testerna och oj så glada vi blev! 🥰????🏽
    Man får hoppas det håller hela vägen denna gång. 🙏🏽🌈➕

ååh 😍 Grattis! Hur många dagar efter ÄL är du? Såg att du hade BIM en dag innan mig, så tänkte att jag kanske vågar testa redan imorgon då. ????

• Anonym (Amanda)

Hej! Mensen kom igår, precis på BIM. Så då va det bara att börja om igen. Har försökt i över 2 år, så imorgon börjar första steget på en fertilitetsutredning. Så nervös, samtidigt som jag hoppas att det då kanske äntligen kan bli våran tur snart. 

Jag hoppar över till juli tråden, och önskar lycka till, till er som är kvar här. ❤️

• Anonym (Amanda)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-19 09:48:05 följande:
    Åååh, detta med midsommar alltså 😆 Jag kommer inte tacka nej till ett glas bubbel eller så men kommer inte dricka förstås (nyligen plussat) utan får hälla ut det när ingen ser och smyga ner kallskuret till hunden 😂 Hela sommaren kommer ju bli såhär då vi umgås mkt med familj och släkt i våra stugor och det grillas och dricks rosé fina sommarkvällar, och jag vill absolut inte att nån ska veta att vi är gravida igen 😆 Dom kommer fatta direkt om jag säger nej tack 😬
    Ta med eget alkoholfritt i en flaska för bubbel eller vin med alkohol, kan funka under midsommar, men tänkte även under kvällarna med vänner och familj i sommar 😅🥰
Svar på tråden BIM juni 2025