Inlägg från: majsipajsi |Visa alla inlägg
  • majsipajsi

BIM juni 2025

Hej flickor.
    Ny här så ursäktar i förtid om jag gör något fel.
    Fram tills förra sommaren fanns det inte på kartan att jag skulle ha biologiska barn. Är familjehem sedan många år tillbaka och har just nu en uppväxtplacering på 8 år. Sen råkade jag direkt i samband med skilsmässa i början på 2024 träffa mannen, han som jag kallar min saga. Så jag ändrade mej rätt snabbt på barnpunkten. Gick av preventivmedel i december 24 och har hoppats sedan dess. Skriver in mej i listan och hoppas på det bästa till pingst haha. 
    Kul att få följa er andra också! Det är fint med stöd när besvikelsen kommer med varje mens.

6/6 Valentines
    8/6 Majsipajsi

11/6 Nanathalie (preliminärt, beror på hur kroppen beter sig efter missfallet)
    12/6 Sarasi
    18/6 Ardna

• majsipajsi
    Rhea skrev 2025-06-01 13:33:19 följande:
    Jag ska testa nästa söndag hade jag tänkt, någon annan som hade tänkt att testa då? 😊 BIM 13e, men denna månad känner jag mig för nyfiken för det känns som att det kommer gå vägen! 
    Jag ska definitivt testa nästa söndag 🎉 har BIM då så får såklart se om mens kommer först (hoppas inte!).

Håller tummarna för dej också ✨
  • majsipajsi
    Anonym 8296 skrev 2025-06-05 19:46:01 följande:

ÄL +9 Eller 10 idag, BIM söndag elr måndag. Kunde bara inte hålla mig från att testa imorse, negativt 🙃 besviken men lite hopp har kommit tillbaka ikväll, jag känner mig annorlunda i kroppen, svullen, gasig, illamående till och från,  suger/spänner på ett konstigt vis i magen, annorlunda flytningar, hög temp. Senast jag var gravid testade jag också negativt på äl +9 & tog inte fler tester förens BIM +3 och då var det positiv.
    Kanske testar på lördag igen, har bara använt CB  digitalt ultratidigt?lite sugen på att testa det som inte är digitalt. läste nu att det ska vara deras mest känsliga test? Någon som har jämfört mellan dom? Dom digitala är ju mycket dyrare och därför har jag tänkt att dom skulle vara bäst?

någon annan med bim söndag eller måndag som har testat? 😊

Jag har bim på söndag och testade tidigt i tisdags och med vanligt imorse, båda negativa. Har dock aldrig fått ett plus så vet inte hur jag borde känna mej. Däremot en massa ovanliga saker sedan äl så håller tummarna. 🦆
  • majsipajsi

Fick mens idag så får hoppas på juli istället 🦆🥹 håller tummarna för er andra 🤞🏻

1/6 becky ➕

1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    9/6 Haringenfantasinuheller 
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott