Inlägg från: drömmenomfamiljelivet |Visa alla inlägg
  • drömmenomfamiljelivet

BIM juni 2025

Jag har BIM på lördag, och imorse tog jag detta test (ca äl+10), är det bara jag som skymtar något svagt?❤️ har sedan igår haft ihållande ilning från livmodern till blygdbenet, vet inte om det kan vara ett symptom!
  • drömmenomfamiljelivet

Såg att bilden blev lite otydlig, så provar att lägga in den på nytt🌸
    drömmenomfamiljelivet skrev 2025-06-03 08:12:42 följande:

Jag har BIM på lördag, och imorse tog jag detta test (ca äl+10), är det bara jag som skymtar något svagt?❤️ har sedan igår haft ihållande ilning från livmodern till blygdbenet, vet inte om det kan vara ett symptom!
  • drömmenomfamiljelivet

Hej alla fina! 

översta testet är från igår och nedersta är från imorse (dock hann jag kissa en gång innan jag tog det testet). Ser ni någon utveckling? Tycker det är färgat i verkligheten men svårt att få till det på bild. Äl+11 idag!

• drömmenomfamiljelivet

Tog ett tidigt digitalt test men det blev negativt. Kanske för att jag testar mitt på dagen :/ ska testa igen på fredag annars så får jag helt enkelt ge upp på denna cykel också :( 

• drömmenomfamiljelivet
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-06 22:40:39 följande:
    Jag ser, ganska tydligt också 😄🥳  
    Iiiih, spännande 😬😍
    Ååååh är det sant! Då är det inte mina line eyes som spelar mig ett spratt 🤣 får hålla mig till söndag morgon för att testa igen! känns som att det inte kommer vara så stor skillnad om jag testar redan om några timmar haha. Hoppas att det var ett guldägg som släppte denna gång, vi har längtat sååå efter detta😍😍
Svar på tråden BIM juni 2025