• studerade

BIM juni 2025

1/6 becky ➕
    1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 studerande +
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill ➕️
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    11/6 Ardna ➕

12/6 Nanathalie
    12/6 Sarasi
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    21/6 tredje
    22/6 Juniverse 
    24/6 Valkyria
    24/6 Hejasommaren
    25/6 elliibelli
    28/6 Tjej90sve
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

hej jag hoppar in här. 

43 år med en stimulerande cykel som idag resulterade i ett + vi har försökt i ca 3 år. Utredning hitta inget. Vi påbörjade ivf men för få ägg för att göra ett uttag. Fanns ett stort fint guldägg som vi ta till vara på ❤️❤️❤️ gör nu med vaginatorer/pridgestron för att stödja graviditeter. Är så lycklig och riktig overklig känsla 😍😍

• studerade
    Vallmo93 skrev 2025-06-10 12:25:41 följande:

ÄL+11 idag och vet inte om jag håller på att tappa det eller vad som händer 😅🙈 Fick ju spotting vid ÄL+7 (som en femkrona i trosan), och dagarna därefter har det varit som lätt bruna flytningar på pappret. Har tagit gravtest redan från ÄL+8 som alla varit stenblanka.

Igår bröt jag ihop och förberedde mig för mensen som ska komma idag - men nej, inget än!! Jag har sån sjukt punktlig mens (och tydliga ÄL) att jag i princip alltid får spottings kvällen innan och sen kommer mensen under natten.

Istället är det som att jag nästan ser ett sjukt svagt streck på dagens gravtest, men jag vet inte om jag inbillar mig eller om det faktiskt är något svagt där. Så jäkla svårt att få på bild men jag har gjort ett litet försök där jag även dragit ner ljusstyrkan. Så nu sitter jag här och försöker hålla mig i 3 timmar för att ta ett nytt test på eftermiddagen 😂

Ska tilläggas också att jag började äta Levaxin efter ÄL denna cykel - så den kan ju såklart påverkat min Lutealfas till blivit lite längre och mellanblödningarna. Kommer säkert få mens nu direkt efter jag postat detta inlägg 😂😂

Jag ser okså något svagt 😍 ta ett nytt test imorgon med morgon urin istället ☺️håller tummarna för dig. 
  • studerade
    Anonym (A-Ö) skrev 2025-06-10 18:07:43 följande:

Nu tog vi testerna och oj så glada vi blev! 🥰????🏽
    Man får hoppas det håller hela vägen denna gång. 🙏🏽🌈➕

Grattis kan inte bli tydligare än så ❤️❤️❤️
    Haringenfantasinuheller skrev 2025-06-10 19:29:35 följande:

Jag har iaf fått svar nu. Jag var såklart inte gravid med alla blödningar. Jag har däremot rester kvar sen mitt missfall i januari. Har också fått ganska lågt blodvärde då kroppen försöker stöta ut det sista själv men inte lyckas. 

Lycka till alla! Och stort grattis till er som fått plus. Vi andra kanske ses i en tråd längre fram :)

Jag hade samma fick ett missad abortion i slutet dec/början januari och gick länge utan mens och med hcg kvar  i blodet. De var i mitt fall resterna som störde ut, fick en skrapning och blev gravid direkt som idag är en 4 åring pojke 👦 håller tummarna för dig 

• studerade
    mothertotwo skrev 2025-06-11 17:06:28 följande:

Hur tolkar ni min kurva?? 😓
    Tycker de ser bra ut och att du implemente ca dag 13? Jag har typ samma och plussade på dpo 16 ☺️
  • studerade
    mothertotwo skrev 2025-06-11 22:06:40 följande:
    Kan du visa din kurva? 🙏

Har inte sista temparna men steg till 36,37
  • studerade
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-12 05:54:13 följande:

Idag känner jag mig lite ledsen.
    Min temp har droppat i flera dagar nu så känner mig väldigt orolig för missfall. Står också fortfarande 1-2 veckor på cb veckoindikator.
    Vet att man inte ska ta ut något i förskott, men detta känns ju verkligen inte bra 😭

Hur långt gången är du? Hur ser din kurva ut? 
    ungmo98 skrev 2025-06-12 07:33:38 följande:

Kunde inte hålla mig och tog ett test idag igen. 

jag tycker det är ett tydligt streck😍 så glad men känns lite konstigt. Vågade till och med skriva in i Natural cycles idag att jag tagit ett positivt test! 

Grattis 🥳 
Svar på tråden BIM juni 2025