Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

BIM juni 2025

Hej allihopa. Har tagit paus från familjeliv, varit inne och smygläst i tråden då och då. 

Skriver in mig i bim listan nu
    Äl igår, går på semester den 20/6 och tänkte hålla mig från att testa till den 19 efter jobbet. Som den testnarkoman man är så hoppas jag att jag klarar det ????

BIM lista
    1/6 becky ➕

1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    11/6 Ardna ➕

12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    21/6 tredje
    24/6 Valkyria
    24/6 Hejasommaren
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

• Anonym (Tredje)

Hoppar in och ut och läser lite här och var. Grattis till alla plus, så roligt! 
    Jag är på äl+8, hade förhoppningen med att inte testa ngt till torsdag EM (går på semester då)men vem försöker jag lura? Kommer aldrig att hända. Laddar upp för ett första test imorgon. Känner redan nu att det kommer vara negativt. Varför skulle det bli positivt liksom

• Anonym (Tredje)
    mothertotwo skrev 2025-06-16 13:28:05 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro Saltakatten 😂 
    I morse hade jag sovit 4h timmar, tempen sjönk och testet var blankt. 
    Men nu klockan 13. Hållit mig tre timmar inte druckit någonting och detta kommer fram. Detta tog jag i ett rum där det är lite mörkare, men det i morse tog jag i köket i direkt solljus. Men såg nu hur suddigt den nedersta bild har blivit. 😅

Jag köpte 5 pack baby plan testa tidigt. 4 av 5 har sånt här resultat. För dessa streck syns väl för er med? Jag vet inte om jag ska gå ner på apoteket och köpa ett digitalt testa tidigt. Känner mig som en testoman hahaha. 😂 Testen är inom avläsningstid! 3 minuter. Nu har jag inga såna här babyplan kvar att testa med. 🙈

Har läst dina inlägg. Har provat baby plan och de är faktiskt inge bra 😅
    Köp ett testa tidigt digitalt. Tycker absolut att man ser ngt på de där testet. 
  • Anonym (Tredje)

Tjejer, jag tror jag är gravid. Kanske. 
    Får svaga svaga streck på testen.
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-06-17 07:12:53 följande:
    Ååå ja, Det tror jag med , grattis 
    Får ta nytt test imorgon. Hoppas det blir starkare. Känner mig väldigt försiktigt positiv. 
    Efter två ma förra året (v11-tvillingar och v10) en kemisk i februari. Första steget är att det håller sig till mensen ????
  • Anonym (Tredje)
    Syren93 skrev 2025-06-17 08:55:12 följande:

Negativt idag på äl+11. Och bruna flytningar från igår. Samma som dom två senaste två cyklerna. Får alltså spottings 5-6 dagar innan mens. Känns inte normalt? Vem hör man av sig till? Barnmorska? Vårdcentral? Finns 0 gynekologer där jag bor, bara sjukhuset och dit får man ju aldrig komma. Dom privata tar inte emot nya patienter.. känner mig uppgiven 

Gynekolog. Barnmorska kan inte göra ngt och hc kan inte speciellt mkt kring det heller.
  • Anonym (Tredje)

Testet idag var inte starkare 😫 den nedersta bilden igår 
  • Anonym (Tredje)
    Bim idag. Brukar komma på morgonen direkt när jag stiger upp.
    Tog ett test imorse "ifall att" jag är en sän som skulle kunna få en överraskning.
    Vet ärligt inte vad jag ska tänka. Slängde urinet med engång efter jag tagit stickan. 
    Får detta resultat och jag tror det är ngt fel på testbatchen el ngt. 

Svar på tråden BIM juni 2025