Inlägg från: Anonym (Fröken grön) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fröken grön)

BIM juni 2025

Syren93 skrev 2025-06-17 08:55:12 följande:

Negativt idag på äl+11. Och bruna flytningar från igår. Samma som dom två senaste två cyklerna. Får alltså spottings 5-6 dagar innan mens. Känns inte normalt? Vem hör man av sig till? Barnmorska? Vårdcentral? Finns 0 gynekologer där jag bor, bara sjukhuset och dit får man ju aldrig komma. Dom privata tar inte emot nya patienter.. känner mig uppgiven 

Jag har samma, som de andra säger tror jag det beror på lågt progesteron. Läste på lite förra månaden och började ta c-vitamin och B6 tillsammans med folsyra, D-vitamin och magnesium (som jag tar sedan tidigare) och denna månaden är jag nu på ÄL+13 utan bruna flyttningar! Dock väldigt osäker på om jag är gravid eller om jag bara lyckats förlänga min lutealfas haha men kan ju vara värt att läsa på om tänker jag! 
  • Anonym (Fröken grön)

Hej tjejer, hållit mig borta från dessa trådar denna månaden för att minska på stressen men är nu på ÄL+13 och ser en väldigt svag linje på gravtest både igår och idag. Båda tagna på morgonen, dock endast bild på dagens då jag inte vågade hoppas igår? vaknat flera gånger under natten för att jag bara velat testa och få svar, så när klockan nu var 5 kunde jag inte hålla mig längre haha🥺
    Men vad tror ni, ser ni också en svag linje?💕
  • Anonym (Fröken grön)

Hej tjejer, här kommer en liten uppdatering! jag har legat vaken i snart 3 timmar, försökt hålla mig från att kissa då tanken var att testa imorgon bitti men då det till slut inte gick tänkte jag att jag lika bra kan testa nu, även om det är mitt i natten😂 och vet ni vad, jag är gravid??!!
    tyckte att strecken var lite starkare idag och då vi ska iväg ett par dagar (= Kan inte testa) chansade jag med ett digitalt, som blev positivt😭
    känns helt galet, var vårt andra försök men pga kort lutealfas var jag inställd på att det skulle ta längre tid! Nu hoppas jag bara på att allt går vägen❤️

Vill också önska stort lycka till till er alla som kämpar på!????

• Anonym (Fröken grön)
    mothertotwo skrev 2025-06-19 02:57:07 följande:
    Stort grattis 😍😍 Vad var ditt BIM? :) 
    Tack!!🥺 utifrån min vanliga korta lutealfas var det 15/6 men denna cykeln har jag tagit C-vitamin och B6 i ett försök att förlänga den, men är på ÄL+14 idag (19/6) 
Svar på tråden BIM juni 2025