• Rosen3

BIM juni 2025

Hej!

Vill oxå önska alla grattis som fått plus! Har inte följt tråden så mycket ännu och har inte vågat skriva då vi fått 6 tidigare missfall. Så för oss är det verkligen ingen garanti. 

Visar oxå mina stickor från DPO 11-21. 

Dem har ökat men är rädd att dem inte blivit tillräckligt starka tillräckligt snabbt. Önskar oxå lite tankar från er som anonym2, tycker för övrigt dina test ser fina ut.  

• Rosen3
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-06-26 20:59:04 följande:
    Tycker även dina ser väldigt fina ut. Har du bett gyn om hjälp för missfallen? Tex fått progestoron utskrivet ? 💕
    Vi har nog testat det mesta i medicinväg men inget har hjälpt än så länge :( Hoppas på att denna gång är vår gång. Tack <3
  • Rosen3
    Anonym (.) skrev 2025-06-26 22:48:02 följande:
    Rosen3 skrev 2025-06-26 20:25:04 följande:
    Hej!

Vill oxå önska alla grattis som fått plus! Har inte följt tråden så mycket ännu och har inte vågat skriva då vi fått 6 tidigare missfall. Så för oss är det verkligen ingen garanti. 

Visar oxå mina stickor från DPO 11-21. 

Dem har ökat men är rädd att dem inte blivit tillräckligt starka tillräckligt snabbt. Önskar oxå lite tankar från er som anonym2, tycker för övrigt dina test ser fina ut.  

Tycker båda era ser jätte fina ut! jag fastnade med i test träsket men båda era ser ju fina ut ☺️ tycker era är starkare i ökning än vad mina var och jag är nu gravid i v 10 och har fått se ett knyte där inne 🌷 grattis till er båda! 

Grattis! Tack för peppen! Hoppas såklart att det är något. Förra gången ökade när jag fick ett av missfallen så ökade det tillslut men det var väldigt ojämn ökning. 

Har du några symtom än? Och när började dem? :)

• Rosen3

Försöker oxå få en tid för tidigt ultraljud nu under semestern, vill veta tidigt om det är ett MA till. Läkaren har lovat mig att jag får komma dit efter alla missfall. Dem skulle försöka lösa något så hoppas jag har tur :)

Vet ni om det finns någon BF mars grupp för 2026?

• Rosen3
    Siripiri skrev 2025-06-28 22:20:15 följande:
    Hoppas du får tid! 🙏🏼 

Hittade ingen😎 men vågar inte skapa för då jinxar jag säkert och får MF..
    Haha samma här 😂
  • Rosen3
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-06-29 18:35:56 följande:
    Siripiri skrev 2025-06-29 17:53:49 följande:

Visst ☺️ Ja jag har läst om hook-effect så kanske bara tar ett digitalt imorgon eller i övermorgon och ser ifall det gått över till 3+ v 🙏🏼 Som du säger finns bara risken för hjärstopp😅 

Ska se om jag kan få remis på två blodprov iallafall eftersom jag inte får VUL.. 

Ser ju jättebra ut! Jag testade senast i fredags och ska försöka våga ta ett digitalt imorgon men är så nervös😥 det är väl okej om det står 2-3 fortfarande men hade gärna velat ha 3+ snart för att bli lugnare iom blödningen i måndags. ÄL runt 6/6. Vi har bokat ett privat VUL sen i vecka 7+5. Hoppas sååå att det är något för oss båda🙏 

Håller tummarna för att du får 3+, vilket du säkert får. Och att det även ser bra ut på VUL. Hade också ägglossning runt 5-6 juni och fick 3+ i fredags (vecka 5+1). Hoppas att det inte är för sent ❤️
  • Rosen3
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-06-29 20:31:13 följande:

Jag hade också ÄL 5/6, fick gravid +3 veckor nu 5+3, hade kanske fått tidigare men testade inte på några dagar då det visade 2-3 veckor 5+0. Fick typ panik men läste att många får +3 senare utan knas och jag fick ju omslag sen 😅

Så jag tror du får +3, och om inte så kan det slå om precis när som helst. Och vissa får ju aldrig det utan att det betyder nåt dåligt heller, så man kan inte lita på dom digitala allt för mkt, men visst blir man lite lugnare när det slår om inom rätt tid 🙏🏻😅

Ja, lätt att få panik när inte testet visar inom sin tid. Men testen kan ju variera enormt så tror det är ganska lugnt. Missfall kan ju tyvärr bli ändå :( Men håller tummarna att det går bra för oss alla! Har du några symtom än? Är lite orolig för jag har bara ömma bröst (som tidigare när jag fått missfall). Vet ju att det är normalt men hade typ önskat att jag känt av lite illamående så jag kunde vara lite mer trygg. 
  • Rosen3

Lyckades få ett ultraljud vecka 29 (alltså i gravvecka 7+6) efter många om och men. Läkaren hade lovat mig att få en tid efter vecka 7+0 med min bakgrund av alla missfall. Så skönt! 

• Rosen3

Idag dök illamåendet upp för mig (dock inga kvällningar eller spya men ligger och gror). Går in i vecka 7 imorgon (6+0). 

Får se hur detta utvecklar sig Glad

Svar på tråden BIM juni 2025