Inlägg från: Anonym (Ardna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ardna)

BIM juni 2025

Ser ändå lovande ut 😍🤞

lamaja skrev 2025-06-08 06:29:04 följande:
    MMitt test från i nu i morse ~30 minuter efter att det är taget, så inte inom tiden🤔
  • Anonym (Ardna)

Nu hoppas vi det är en sticky bean ????🙏
    Helt galet att det gick så fort 😍 Vi hade typ räknat att det skulle ta ett år som sist 🙈 Vet att det inte är några garantier men vi ska försöka glädjas åt varje dag som går 🙏❤️

BIM lista
    1/6 becky ➕

1-2/6 Monki19 ➖
    6/6 Valentines ➕
    8/6 Majsipajsi ➖
    8/6 Flowwer ➖
    9/6 Enlitentill
    9/6 Haringenfantasinuheller
    11/6 Vallmo93
    11/6 Annpor
    11/6 Ardna ➕

12/6 Nanathalie
    13/6 A-Ö
    13/6 litentott
    13/6 Rhea
    12/6 Sarasi
    14/6 Amanda 
    14/6 lamaja
    16/6 Saltakatten
    16/6 ungmo98
    18/6 Bellis9207
    18/6 Lillrömpa
    19/6 Önskan97
    19/6 Elisand
    21/6 Siripiri 🌸
    21/6 syren93
    24/6 Valkyria
    24/6 Hejasommaren
    25/6 elliibelli
    29/6 Hoppaspånr1
    30/6 Monki19

• Anonym (Ardna)
    Sarasi skrev 2025-06-08 10:03:45 följande:
    Grattis! Hoppas det fortsätter utvecklas! ❤️
    Tack 🥹 hoppas det med! Har blodprov bokat imorgon och på onsdag så jag får det svart på vitt 🙏
    Anonym (LÄNGTAN EFTER NR 3) skrev 2025-06-08 09:39:54 följande:

Stort grattis!! 🤩

Tack 🥹
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-06-08 09:27:08 följande:
    Grattis Ardna! Hoppas ditt test blir tydligare om någon dag lamaja🤞

Jag börjar fundera på om det är något fel på min Apple Watch. Har denna månad mätt tempen via klockan och fört in det i Premom och tagit tempen i munnen med tidigare NC termometer och fört in det FF. Ville se om det skiljde sig när ÄL visades och det verkar det göra. Hade peak i torsdags på CD 15 och fortf positivt i fredags som sedan gått ned. Skulle ni lita mer på tempen i munnen eller klockan? 🤔
    Tack 🥹
    Skulle helt klart lita mer på munnen än klockan. Jag har en också och den är ofta ute och cyklar 😅 
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-08 09:08:51 följande:
    Åå va kul, Grattis 😍😍
    Tack 🥹
    Annpor skrev 2025-06-08 09:03:10 följande:

Åhhhh, STORT GRATTIS!!!! 😍❤️ Hur länge hade ni försökt? Så himla glad jag blev, tänkte att jag måste in och kolla hur det gått för dig. Så kul ändå, att man kan bli så glad för någon annan också! 

Det var tredje ägglossningen tror jag 🙈  Vi försökte någon gång innan också men då kom mensen en vecka efter äl, så tror inte att det blev någon ägglossning förrän de tre senaste cyklerna. Innan har vi försökt som minst ett år för att få ett plus, så trodde inte det redan skulle komma 🥹 Hoppas så att er regnbåge snart kommer ❤️🙏
    Rhea skrev 2025-06-08 08:55:58 följande:
    Men åååååh grattis!!!!❤️❤️❤️
    Tack 🥹
    Siripiri skrev 2025-06-08 08:44:25 följande:
    Grattis 🥹😍♥️

Tack 🥹
    Anonym (Lily96) skrev 2025-06-08 08:35:06 följande:
    Wow stort stort GRATTIS! 🎉 
    Tack 🥹
    Vallmo93 skrev 2025-06-08 08:21:32 följande:
    Åh jaa grattis!! 😍😍❤️

har du haft några speciella känningar/symtom/känslor den har cykeln som gjort att du misstänkt ett plus, eller har det varit som vilken cykel som helst? 🤗

9dpo idag och fortfarande blankt för mig 😔
    Tack 🥹 mitt var också blankt 9 dpo och igår hade jag nog inte fångat det om jag inte gått bananas och testat varannan timme 🙈
    Lite stickningar i magen en kväll och lätta kramper idag annars inget. Men var i princip symtomfri förra graviditeten också. Tror min yoga practice hjälpte faktiskt 🤗 Håller tummarna att ditt plus kommer i dagarna ❤️
    lamaja skrev 2025-06-08 07:10:21 följande:
    Grattis ❤❤❤❤
    Tack ❤️ Håller tummarna att ditt är ett plus ocksp 🤞
  • Anonym (Ardna)

Förstår det! finns inget värre än att gå och vänta på att ens få en chans att försöka ❤️ Vet inte alls vad som är rimlig tid för kroppen att återhämta sig efter preventivmede. 
    Kanske kan du testa seed cycling eller fertilitets yoga för att försöka balansera kroppen? Jag tror yoga hade en del i att min ägglossning kom i tid denna gången. 

Anonym (LÄNGTAN EFTER NR 3) skrev 2025-06-08 09:50:45 följande:

Här kommer ett litet klagoinlägg (förlåt om jag drar ner den positiva stämningen med alla plus och ägglossningar) 🌺 

Jag är så trött, min kropp går upp till lh peak eller nära lj peak sen dagen efter ner lite för att ytterligare dagen senare vara nere på basnivå sen dagen efter gör kroppen ett nytt äl försök. Har molande värk nästan varje dag, brösten ömmar till och från, magen är svullen vissa dagar mitt humör går upp och ner och jag vill bara gråta. gått drygt  två månader och kroppens alla försök gör mig helt förstörd. Jag vill bara få en lyckad ägglossning så kroppen kan komma till ro. känner mig så frustrerad

• Anonym (Ardna)
    Anonym (Amanda) skrev 2025-06-08 15:50:54 följande:
    Vart har du köpt testen från first response? 
    På amazon. Men skrev faktiskt ett mail till Meds apotek i förra veckan och bad dem överväga att ta in dem eller åtminstone cb tidiga med röd linje istället för blå. Från Amazon tar det lång tid att få hem det, hade vart så nice om man kunde få hem det snabbare 🤗
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-08 17:19:21 följande:

Nu är jag riktigt förvånad men jag plussade idag 😱😄
    Vi hade ju sex typ 6 dagar innan ägglossningen. Jag har druckit alldeles för mycket koffein, löptränat mycket och vi drack alkohol igår för trodde inte alls att det fanns någon chans att jag var gravid.
    Men ville ändå testa idag för har haft väldigt ont i brösten i tre dagar, men trodde ju det berodde på mensen.
    Hoppas jag inte får missfall nu när jag skött mig så dåligt denna månad.

Men wow! Grattis 😍😍😍➕➕➕🤗 Ibland är det bara meningen att det ska bli 🙏
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (Amanda) skrev 2025-06-08 17:40:09 följande:
    Ne det brukar ta några veckor ändå att få saker därifrån, ibland snabbare och ibland långsammare.
    Men annars skicka till någon att det finns efterfrågan så kanske vi får dem till Sverige 🤗
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (A-Ö) skrev 2025-06-08 20:37:38 följande:

Har Äl + 10 på tisdag (tror jag), men man pendlar mellan hopp och hopplöshet.  Så testade jag idag och tyckte mig se ett super mega svagt streck. Frågade min man om han såg det. Han såg inte det jag såg🥴, så jag började leka med ljusstyrkan på bilden för att han skulle kunna se det jag tyckte mig se. Man vill det här så gärna att man nästan ser streck som inte existerar.  Men med denna bild tyckte även han att han kunde se ett mega svagt streck. Sen måste det absolut inte betyda något. Men när man pendlar mot hopplöshet, får man tillbaka ett uns hopp när man tycker Sig se ett super svagt streck. Någon som känner igen sig?😅

Vi vill så gärna få vår 🌈 bebis,  efter två sena mf i v 20. 

Håller tummarna 🤞🙏➕🌈
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-08 20:39:59 följande:

Å tack för alla grattis och pepp. Har inte riktigt fattat att det är sant 😅 är så chockad. Ja från och med nu ska jag ta hand om mig bättre och minska på kaffet. Ska verkligen försöka njuta och vara glad. Jag vill ju vänta bebis och inte missfall. Men som många av er andra med en bakgrund med många missfall vet att detta är lättare sagt än gjort 😅❤️❤️

Håller tummarna att det är sticky beans 🙏
    Det är det värsta med att få reda på det tidigt, det är så himla långt till andra trimesten. Vi hade bara ett ma innan vårt första barn och det tog tillräckligt hårt, så kan inte ens föreställa mig att gå igenom det flera gånger 💔
    Men som du säger, det är större procent som blir bebis än missfall 🙏❤️
Svar på tråden BIM juni 2025