BIM juni 2025

Varning för långt meddelande 😅
Jag har inte skrivit sedan ägglossning för jag har känt mig nästan precis som vanligt, hoppet liksom försvinner från mig någon dag efter ägglossning och jag har varit extra känslig denna månad med fler tårar. Jag har tempat via munnen och klockan denna månad och som jag skrev en gång tidigare så är de oense när ägglossning skett. Jag har varit lite extra trött och haft lite ?fylligare? bröst än vanligt nu innan BIM men annars känt mensvärk så sent som i morse så bara väntade på att mensen skulle komma nu på morgonen. Jag valde att testa för att jag ska iväg på midsommarfirande och ville veta säkert att jag kunde dricka. Men då till min största förvåning ser jag något 🧐
jag brukar inte testa så har bara två av samma märke hemma, får nog gå och köpa digitalt eller vänta in mens. Känns dock som att det skulle kunna vara kemiskt eftersom jag känner mensvärk och mår typ som vanligt. jag har verkligen inte mycket hopp efter alla månader så kanske inte lika glad som andra vid antydan till streck, mest skeptisk. Klockan sa från början BIM idag men har sen flyttats till 21 (Premom), muntemperatur är första gången jag mäter sen länge men brukar ha en lutealfas med klockan på 11+/-1. Har behövt mäta med vanlig termometer senaste dagarna för glömde min NC i helgen, och den gick ju lite neråt idag 😔
vet inte vad jag vill få för svar 😂men är väl mest nyfiken på andras symtom vid kemiskt