Nanathalie skrev 2025-05-20 09:51:33 följande:
Vad kul, då använder du de jag använde sist. Får nog beställa ett paket typ nu. Jag gjorde mig av med allt för typ 1.5 månad sen för jag skulle försöka ta det på volley. Sjukligt nog blev jag gravid ändå. Gick på äl känningar i magen. Men vill ha lite mer koll nu så vi inte börjar för tidigt eller missar den helt.
Vi låg varannan dag i början av denna resa. Nu ligger vi typ någon gång i veckan, kanske 2. Så vi måste veta mer exakt när det är på G för att inte missa det helt. Vi har liksom tappat det roliga med sex, det är mer bebisverkstad. Vi har inte legat sedan senaste ägglossningen som blev kemiskt.
Blö, känner jag. Men det ska nog lösa sig, i framtiden 😂
Så tufft 💔 Det kan nog vara bra om han inte löser det själv att ni gör av med de gamla spermierna. Spermakvaliteten kan vara dålig om det gått länge sen tömning 🙈
Vi hade det jobbigt över ägglossning ett tag när vi försökte förra gången, men så läste vi om någon annan som också haft det att bara ta det för vad det är, att det inte behöver vara mer än för att göra bebis. Denna gången är det lättare för oss över äl för vi är glada för varje tillfälle som ges 🙈 För oss funkade det när vi höll oss till varannan dag förra gången, är lite orolig att det blir för lite sperma när vi dansar varje dag.
Jag älskar de testen och tycker det är roligt att testa 😂 Jag har så svårt att skilja på rester från tidigare bd och fertila flytningar så skulle känna mig helt lost utan testen.